Sykehusbagen

ORIGINAL: Irene30

Jeg føler jeg har den store bagen, men likevel så lite...
Kanskje best å pakke stellebagen til nurket for å ha ting separat fra mine. God idè!

tenkte å ta det i slutten av mnd.[:)]

stellebag til babyen?må vi ha egne stelle produkter/bleier på sykehuset??

ORIGINAL: Stardust

Kanskje best å pakke stellebagen til nurket for å ha ting separat fra mine. God idè!

Eh... de har nok produkter til babyen de første dagene vil jeg tro. Men greitt å ha en egen bag til babyen når man skal hjem? Ha hentesettet og det han skal reise hjem i oppi mm.

ORIGINAL: Stardust

Eh... de har nok produkter til babyen de første dagene vil jeg tro. Men greitt å ha en egen bag til babyen når man skal hjem? Ha hentesettet og det han skal reise hjem i oppi mm.

jojo,hvorfor ikke[:D]

en annen ting me de j.... sykehusskjortene er at vi som er nå litt større enn gjennomsnitett må gå med skjorter som er for små...å som regel uten knapper som de fleste er...pyton[:@] har kjøpt meg mange gode t skjoreter som jeg skal bruke i stedet å gode truser du får ikke se meg i nettingtruse[:D]

oj, natt-skjorte må jeg nesten pakke ned.[:)]

åsså kan det jo være morsomt å ha med babyboka..hadde det me min første å det var koseli å sitte å skrive i den når victoria sov[:)]

Den har jeg også pakket ned.
Har allerede begynt i den, gleder meg til resten skal fylles ut!

hva slags babybok er det dere snakker om?

ORIGINAL: Lisbeth83

Det lurer jeg og på... Hvor får man tak i det???

en sånn babybok hvor man skriver ned alle hendelser som skjer i baybyens liv fra den er født å vanligvis til skolealder[:)]dem har mange forskjellige,å i alle bokhandlere[:)]ett tips er å kjøpe en som er i perm,for dem kan man lime inn mange bilder å sånne ting[:)]

ORIGINAL: tingeling1

ORIGINAL: Lisbeth83

Det lurer jeg og på... Hvor får man tak i det???

Det lura eg også på???[8|][8|][8|]

det er bare å gå å høre i bokhandleren det,de vet det[:)]den er kjemmpe koseli,har min fra jeg var liten[:)]

ORIGINAL: arween

en sånn babybok hvor man skriver ned alle hendelser som skjer i baybyens liv fra den er født å vanligvis til skolealder[:)]dem har mange forskjellige,å i alle bokhandlere[:)]ett tips er å kjøpe en som er i perm,for dem kan man lime inn mange bilder å sånne ting[:)]

åja det var en sånn dere mente..
da er jeg med igjen[:D][:D]
tenkte jeg skulle ønske en sånn en da..
siden alle spør hva vi ønsker oss..har jo mestparten[8|]

Kjøpte Baby-krønike på en av de kjede-bokforhandlerne som finnes i de store sentrene.. (Helt blank på navnet). Dahl, Libris eller noe sånt kanskje?
Synes den er omfattende og fin!

Heldig dere i Bergen.
Kjøpte mitt for fire mnd sider, og har limt inn ul bilder, og magebilder.
Gleder meg som en unge til å klippe og lime mer.[:D]
Er samme album som Irene nevnte ovenfor

døtter

ORIGINAL: arween

en annen ting me de j.... sykehusskjortene er at vi som er nå litt større enn gjennomsnitett må gå med skjorter som er for små...å som regel uten knapper som de fleste er...pyton[:@] har kjøpt meg mange gode t skjoreter som jeg skal bruke i stedet å gode truser du får ikke se meg i nettingtruse[:D]

ingen netting truser??di er jo så sexy.det står på handle lista mi også...gode (normale)truse/boxser og noen trøyer som går an å ha på seg og forhåpenligvis amme i.[:)]

tror æ e ferdig me bagen, har pakket undertøy,kosedress, t-skjorter, gode innesko å reisesett t den lille. har satt fram alt som æ ska pakk ned fra badet så d står lett tilgjengelig, å helsekort ligger også fram. sambo har fått ansvar får kamer me fullt batteri, æ har også lagt ned telefonlader til mobil. vi bor heldigvis ikke langt fra st,olav hospital, så hvis æ glemmer noe så kan sambo bare kjøre heim å hent d.

Dytter

He, he[:D] Enig med deg, carina82 - ingen skal se meg i den fæle skjorta. Gikk med den sist gang, men denne gangen vet jeg bedre[8D]

Back
Topp