Sykehusbagen

Pio

Elsker forumet
Maiblomstene 2020
Begynte å tenke at kanskje det er greit å ikke utsette å pakke denne siden flere tvillingfødsler skjer tidlig, når pakker/pakket dere?

Og er det noe spesielt du som tvillingmamma trengte på sykehuset?

Er i uke 28 nå,og alt ser fint ut til nå, men jeg vet dette kan snu veldig fort. Hsr 3 timer til sykehuset,så er ikke bare å stikke å hente det man trenger..
 
Det er nok lurt! Lurt på det samme ❤️
Eneste jeg ikke får pakket, er til meg selv, da jeg kun har to tights som passer :hilarious:

gleder meg til å lese hva andre skriver
 
  • Liker
Reactions: Pio
Jeg har pakket bagen til babyene. Er i uke 34+0 i morgen, så greit å ha alt klart :)
Jeg aner ikke hva jeg må ha med da jeg ikke vet hvor lenge vi blir, så har nok pakket altfor masse :hilarious:
Men en ting jeg vet som jeg lærte forrige gang er at jeg i allefall skal ha med egen sjampo og balsam :p
 
Tenker shampoo, balsam, purelan (brystvortekrem), joggebukser, ammebh, ammesinglett, lette gensere, store truser, lypsyl, håndkrem, litt ansiktspleie (ofte veldig tørr luft på sykehuset), mobil,mobillader, kamera, snacks til å ha under fødselen, drikkeflaske, klær til jentene.. men aner ikke hvor mye av alt..
 
Tenker shampoo, balsam, purelan (brystvortekrem), joggebukser, ammebh, ammesinglett, lette gensere, store truser, lypsyl, håndkrem, litt ansiktspleie (ofte veldig tørr luft på sykehuset), mobil,mobillader, kamera, snacks til å ha under fødselen, drikkeflaske, klær til jentene.. men aner ikke hvor mye av alt..
Hvor mye klær til de små ja... hmmm sist hadde vi bare med ett sett med klær. Men nå er det gjerne potensialet for å være lengre.

morgenkåpe hadde jeg med sist, det skal jeg ha denne gangen også. Utrolig deilig å bare kaste utenpå sykehusklær etc, hvis man skal ut i gangen.
 
  • Liker
Reactions: Pio
Hvor mye klær til de små ja... hmmm sist hadde vi bare med ett sett med klær. Men nå er det gjerne potensialet for å være lengre.

morgenkåpe hadde jeg med sist, det skal jeg ha denne gangen også. Utrolig deilig å bare kaste utenpå sykehusklær etc, hvis man skal ut i gangen.
Morgenkåpe og sandaler har jeg også kjøpt inn :) Genialt å hyve på seg.
 
Sist så pakka jeg to bagger til meg selv. En til å ha under selve fødselen og like etterpå, og en med ting til oppholdet etterpå. Den siste lot vi ligge i bilen, og så henta mannen det jeg trengte når vi var komt på barselhotellet.

Bare et tips, vist en er redd for å ha med for mye...
 
Back
Topp