Sykehusbagen

Så kjekt med masse bra tips og erfaringer! :) kor tid er det vanlig å pakke sjukehusbaggen?

Jeg pakket min i uke 35 sist, husker mange lo litt da, men i uke 36 startet fødselen som var en styrtfødsel. Da var jeg veldig glad den sto ferdig pakket, hadde ikke rukket det når fødselen først var i gang.... Kommer til å pakke like tidlig denne gangen :-)
Men føler folk gjør mye forskjellig... :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

jeg skal pakke når sykehuset hinter til at jeg må få ut ungen, men senest uke 35. Var inn og ut med første, men når jeg ble lagt inn for SF 37+0 hadde jeg enda ikke pakket :P hadde ikke tannkost første natta.. pyton :P
og mannen skjønte ingenting :P

Pakket i uke 38 sist, og gjør nok det nå også. Har ingen historie med å føde for tidlig:)

ANER ikke når jeg pakket sist gang. Hoho, herlige brødhjerne...

Tenker at det blir en god stund til jeg pakker den, men at jeg kanskje lager en liste eller legger frem litt.

Jeg hadde med klær til ungen på sykehuset sist for GUR for noen tragiske klær det var til babyene der. Jeg husker også at det var veldig praktisk med en sånn pysjamasskjorte sånn at man var varm på skuldrene, samt at puppen var lett tilgjengelig.

Nå hadde jeg en noe ...interessant... fødsel så jeg lå 5 dager på barsel før vi dro hjem. Tror de som fødte normalt dro hjem etter en eller to dager på barselhotellet. Dit kom aldri vi gitt.

Kommer til å ha med svangerskapspapirene, toalettsaker, undertøy og et par skift til meg selv, hentesett til babyen, kanskje et par sett med klær til babyen, sandaler av noe slag, nøtter og noe å drikke, og niste til mannen :)

Vi hadde faktisk tre bager:P:) en som vi tok med inn på føden, en til meg og babyen på barsel, og en til mannen min hvis han kunne bli over natta og dagene framover. Høres kanskje mye ut, men vi fikk veldig god bruk for det. Vi bor ikke ved siden av sykehuset heller, så var veldig praktisk å ha alt vi trengte tilgjengelig. ( var ikke veldig store bager altså;) )

Noen som har pakket allerede da? :-P

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Samme her :-)
Det har jeg allerede gjort, og den henger fint på kjøleskapet slik at skulle det skje noe og mannen må pakke vet han nøyaktig hva han skal pakke ned :-P en smule kontrollfrik kanskje :-P

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Det var genialt da :)

sendt fra Note 3 - sengekos

Jeg har fått tips av venninnene mine om og ta med meg druesukker(?) i tabelett form. Som energitilskudd;)

Kjempe mange gode tips, kommer definitivt til å stoppe innom her når baggen pakkes!;)
Har forresten også hørt at det er lurt å ta med seg snæcks/niste til fødselen, det ante hvertfall ikke jeg før vennina mi sa det:)

Back
Topp