Sykehusbagen

Mamela

Glad i forumet
Noen som har pakket den enda? Og hva har dere oppi?
Jeg har ikke pakket, har jo ikke termin før i slutten av desember, så føler jeg har god tid enda. Sist hadde jeg planlagt keisersnitt, da var det jo bare å pakke og dra den dagen vi skulle, så denne gangen er jeg litt usikker på hva jeg bør pakke og når :)

Jeg har akkurat skrevet en liste over hva jeg bør huske på å pakke ned, men har ikke begynt enda. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har pakket min, men har ikke helt kontroll på hva som er i den ;) tror jeg må se over.. Er en gid stund siden den ble pakket ;)
Fant en liste her på babyverden som jeg gikk etter.

Sent from my iPhone using BV Forum

Har ikke pakket enda, men har ganske god kontroll på hva jeg vil ha med. Men tror jeg skal ta å kjøpe de tingene jeg ikke har i hus, sånn at de er klare om ikke annet. Toalettsaker, data, osv får vi ta når det nærmer seg avreise :) Har jo fortsatt 8 uker til terming, så føler jeg har all verdens tid :)

jeg stresser ikke enda, veit sånn omtrent hva jeg skal ha med - og hva jeg ikke skal ha med ;) av alle ting glemte jeg hårstrikk sist, noe av det mest banale kanskje, men likevel noe av det jeg irriterte meg aller mest over.. :p

har bare 3 uker til termin, og bagen er fremdeles ikke pakket :P kanskje jeg skal gjøre det nå :)

Back
Topp