Sykehusbagen.

Enig med ingrid_84 over her; ingen olabukse! Hadde også helt urealistiske tanker rundt magen da jeg fødte sist og tok med den største jeansen jeg hadde.. Fikk den ikke over låra en gang! Så her blir det joggebukser/gravidtights!

Tror jeg begynte å pakke bagen rundt uke 36 sist, fødte i uke 38+5 eller noe i den dur, så det passet fint. Blir nok noe av det samme denne gangen, kanskje litt før, uke 34-35.

Den lista som var skrevet over her syns jeg var helt syyyk lang! Husker ikke om jeg savnet noe som helst.

Det hadde med sist var:
Litt klær til meg selv.
Toalettutstyr
Bind (men brukte de som jeg fikk på sykehuset i stedet)
Bok (leste ingenting, så den tror jeg at jeg dropper nå)
PC (var lurt!)
Mobil, ladere, Kamera, penger (men brukte ingenting annet enn kort)
Ammeinnlegg og ammeBH

Litt klær til mannen

Litt klær til baby
Hentesett
Pledd til baby

Vi hadde ikke med bilstol, men bestilte taxi med bilstol i på vei hjem. Skulle bli hentet av broren min, men han rakk ikke komme før vi sjekket ut fra barselshotellet. Satt fast i trafikken to timer unna Oslo. Denne gangen har vi egen bil, så da blir jo det løst.

Usikker på om mannen blir på sykehuset eller ikke, litt avhengig om vi får familierom eller ikke og om noen kan ta storebror noen dager.

Åherregud så mye du skal ha med :O

Syns ikke det var så mye jeg.. onepicen hadde jeg droppa for jeg hadde dødd av varme.
Men ellers er det jo en del ting som kan gå under "toalettsaker" og da er det jo ikke så mye syns jeg.

Jeg skal ha med:

Tynn joggebukse

Truser, bher, sokker

Tøfler (aldri mer sykehusgulv i sokkelesten,da må jeg ha med dobbelt skift)

Kort / piratbukse (mammabukse)

Ammetopp og singlet

Nattkjole (bedre med egen enn sykehusskjorte)

Toalettetsaker (tannbørste,tannkrem,shampoo,balsam,lypsyl,hårbørste, strikk,ørepropper og linser)

Telefon og lader

Fotoapparat og videokamera.

Puta mi! (Det er vel det særeste.. har sånn skumpute/nakkepute som jeg nesten ikke klarer å sove uten.
Det går på hotell,men der har de så store,gode puter. Skal hvertfall gjøre alt som er innenfor MIN kontroll for at jeg får sove).

Til mannen har jeg pakket:
2 boxere
2 t-skjorter
2 par sokker

Toalettsaker får han klare selv,men da har jeg bidratt litt hvertfall :p

Har begynt å tenke, men ikke pakke. Sist hadde jeg i alle fall pakket helt feil. Hadde med dopapir og hårføner sist, men det hadde jeg overhode ikke bruk for. Derimot var trusene jeg hadde med for få og for små! ;)

Anbeføler mørke vide klær til deg selv. - Og ikke glem mobil med kamera og lader. .)

Back
Topp