Sykehusbagen

memi

Forelsket i forumet
Jaja da har eg begynne og tenka på Sykehusbagen og hva som må være med. Men må jeg ha med meg dusj håndkle eller har de dette på sykehuset? Det er bare 3 år siden sist men har glemt det helt ut om jeg hadde dette med meg sist det er utrolig hvor fort en glemmer. Har sett på flere av disse listene som ligger ute men ser ikke at det står på noen av de. Hmm husker at uten om den skjønne babyen så var den dusjen etterpå et litehøydepunkt :-)
 
E nok håndkle på sykehus/fødestue. :) 
Men eget toalettpapir skal æ ta med meg, for det e ganske så hardt det som e på sykehusan. :)
 


Mialille skrev:
E nok håndkle på sykehus/fødestue. :) 
Men eget toalettpapir skal æ ta med meg, for det e ganske så hardt det som e på sykehusan. :)



Signerer den:)
 
I brosjyren fra sykehuset står det at de har håndklær, truser, bind, skjorter, og klær og bleier til babyen. Så regner med at de har håndklær på de fleste fødeavdelinger. Blir utrolig mye å dra med seg om man må begynne å ha med håndklær også..
 
Takk for svar :-) då slipper jeg hvertfall og tenke på det :-)
 
Jeg skal definitivt ha med håndkle denne gang! De på sykehuset er jo så små at man må jo bruke 3 stk og ikke får man håret inni et heller..
 
har ikke begynt å pakke bagen enda men tenkte kanskje til helgen at jeg skulle pakke klart. Tørr nesten ikke fordi da blir det plutselig så virkelig at smertehelvete ikke er langt unna :(  Har en sånn dag i dag at jeg gruer meg noe SYKT!
 


mammsenmin skrev:
Når pakker dere bagen? 2-3 veker før termin?


Jeg har satt bagen klar, men er skikkelig treg med å pakke  tar meg i det hver dag, men tenker jeg har god tid...helt til jeg kjenner noe...så gir det seg, og da blir jeg treg igjen  så bagen er klar, men ikke innholdet! hehe
 
Har tenkt å ta med egne bind, selv om de har på sykehuset, liker ikke dem de har der.
Har ikke begynnt å pakke ennda, men gjør det om en 2 ukers tid tenker jeg, må også pakke bag til storesøster, hun skal til svigers når babyen kommer;)
 


mammsenmin skrev:
Når pakker dere bagen? 2-3 veker før termin?

Jeg skal ut å reise den helga jeg bikker 36 uker, så tenker jeg pakker til sykehuset når jeg kommer hjem fra tur. Da er baggen framme likevel...:)
 


mammsenmin skrev:
Når pakker dere bagen? 2-3 veker før termin?



Jepp! Blir noe sånt tenker jeg, bare komme meg ut i perm først :)
 


spirenr2 skrev:
Jeg skal definitivt ha med håndkle denne gang! De på sykehuset er jo så små at man må jo bruke 3 stk og ikke får man håret inni et heller..

Sign! Jeg har jobba på sykehuset, og måtte alltid bruke 4 håndklær for å få pasientene tørre...:P Jeg er også helt avhengig av å surre håndkle rundt håret, så jeg tar med meg i alle fall 1 eget:)
 
Ja, jeg tar nok også med meg ett håndkle og eget toalettpapir... Bagen står klar inne på rommet her. Har pakket det meste, men småting mangler. Til lillebror er også stelleveska pakket fullt av klær, ullteppe, bleier og det han trenger der :-) Jeg er så og si ferdig pakket p.g.a. At vi kjører opp til Trøndelag i helga på 2 forskjellige konfirmasjoner, så vi kommer til og pakke bilen med alt av det vi tenger om noe skulle skje der oppe eller på tur opp/ned ;-)
 
Har så smått begynt å pakke ja. Toalettsaker, amm-bh og ammetopper, bind, og litt småsaker ellers. Men nå er det bare 4 uker igjen, så da synes jeg det er greit å bli ferdig snart.
 


mammsenmin skrev:
Når pakker dere bagen? 2-3 veker før termin?


Jeg skal pakke min i løpet av de neste 2ukene. Mellom uke 35 og 36. Synes det er greit å ha den klar med det jeg ikke bruker nå, men som jeg skal ha med også kan man røske med seg slikt som er i bruk nå når det skjer noe :)
 
hadde helt glemt at jeg må pakke for jentene også :) bra å bli minnet på det!

Jeg kommer ikke til å pakke før jeg går ut i permisjon tror jeg... orker rett og slett ingen ting når jeg kommer hjem!
 
Back
Topp