Sykehusbagen

Pivi

Elsker forumet
Teite spm her på natterstid sikkert, men hvor mye pakker dere i bagen av truser og annet til dere selv?

Jeg har pakket fire truser, to BHer, to lette bukser og to amme t-skjorter.
Ammeinnleg og toalettsaker.

Ser en av dine terminer er 12 mai og. Samme som meg.
Jeg er klar som et egg jeg nå[:D]

jeg også!! men jeg tviler på at gullet mitt kommer rundt den datoen.. blir vel overtid og igangsetting på meg hehe[:D][:D][:D]

Jeg brukte de stygge nettingtrusene de har på sykehuset, de er mye og deilige å ha på. bløde så mye at jeg måtte bruke bleie litt forige gang[:D]

Fikk anbefalt av min svigerinne å ta med flere gode, store truser, gjerne to til hver dag, for det blir fort litt lekkasje o.l. Hjelpe meg, tenk at vi sitter her og tenker på hva vi må ha med på sykehuset.. Iiiiik! [;)]

jeg skal å bruke di stygge sykehus trusene først.. men jeg har med meg noen boksere som har plass til bind.. en joggebukse,et par gensre,2 singletter, 2 romslige bher,sokker, ammeinnlegg,bind,toalettsaker,såpe,shampo,balsam og et par skift til babyen,(sambo kjøper noe til hjemturen),en heldress til hjemturen (ikke for tykk) og et pledd..
hvis det er noe jeg mangler, kjøper jeg det eller så tar sambo det med senere..
dette er min liste ihvertfall[:D] .bagen er allerede pakket, siden at hodet er festet og det har åpnet seg med 1 cm.
jeg er beredt ihvertfall[;)][;)]

Oi jeg er ikke ferdig med pakkingen av baggen ennå på langt nær...føler at jeg har kjempegod tid jeg [8D]

Har skrevet opp liste over hva jeg skal pakke, men har ikke tenkt tanken på å begynne å pakke enda, venter iallefall til 3uker før termin tror jeg.... [;)]

har ikkke kommet så langt som å pakke baggen, d er ein måned til eg har termin..men d kan skje før..kanskje eg sko ha begynt å pakke...

driver å utsetter pakking av bag hele tiden. Har ingen bag som passer heller. Har bare skikkelige digre, ellers er det fjellsekker, og kofferter. Så det spørs om det blir fjellsekk på sykehuset.. Men tror nok også at jeg kjører litt sykehusnetting til å begynne med. Ellers, har dere kjøpt ammebher? Evt hvor mye gikk dere opp i str? Må jo kjøpe noen som er for store..?!?

Jeg har enda ikke pakket noenting... HJELP!! Når jeg leser om alt dere har vasket av babytingene og hva dere har pakket, får jeg litt panikk!!

Har ikke begynt å pakke jeg heller, men har skrevet liste og tenker masse på den bagen [8D]  men jeg venter nok til mai er kommet jah!

fikk nesten bruk for den bagen for en uke siden jeg. [:D] Så når jeg til slutt ble utskrevet og fikk kommet hjem tvingte sambo meg til å pakke bagen før jeg la meg.

Kommer nok ikke til å pakke så mange truser til meg selv.. regner med å måtte bruke "bleie" de første dagene og klare meg med de herlige nettingtrusene de har på sykehuset.. (så sparer jeg DEN klesvasken iallefall[;)]) 2-3 stk tenker jeg..[8|]

• Ammeinnlegg skal jeg huske å legge oppi!!!

Har allerede pakket :
  • en blå Powerade til fødselen
  • et elastisk bæresjal
  • litt babytøy til hjemreisen (litt jentetøy og litt som er mer nøytralt (just in case)..)
  • En NY ammetopp, leter etter en til[;)] (de jeg hadde etter JRjr er ikke akkurat noe jeg ønsker å bli avbildet med[8D])
  • et helseteppe til hjemturen (Gult, så jeg ikke tar feil av de rosa og lyseblå som de har på sykehuset[;)])
  • en prøvepakke med vannspray som var i apotekpakken (skal være forfriskende - tenkte å få mannen til å ta den med på fødestua og spraye meg i ansiktet når jeg blir for varm[8D])
  • en pysjamasbukse til meg selv, og en "trenings-pirat-bukse" Begge med god strikk i livet[:D]
Kommet et stykke på vei, ser jeg.. men er ikke helt ferdig ennå, nei[;)]

ORIGINAL: MsMarte

Ikke pakka noe jeg, heller ikke tenkt på det ennå[:-] Å terminen er 7. mai... OJOJ...

Fra i morgen er ikke babyen din prematur om hun kommer[;)][:D]  (37 uker i morgen, ikkesant?)

i tillegg tar jeg med meg 2 ruller lambi dopapir, sykehus papiret er som sandpapir hvis du revner eller klippes auuu!!!! også de sjokkrosa crocsa da selvsagt

Har ikke planlagt å pakke noe bag enda jeg...føler jeg tar det litt på sparket, når riene setter igang eller ber kjæresten min reise hjem å hente det jeg trenger hvis jeg ikke rekker å pakke selv... [;)]

Blir å pakke dagen før jeg skal legges inn på sykehuset jeg, den 8 mai... men jeg har begynt å tenkt på hva jeg skal ha med da. Det er jo bare 3 uker igjen ... Blir å ha med kun hentesettet til babyen og body. Blir å bruke det de har på sykehuset av klær. Greit nok det, de første dagene[:)]

Back
Topp