Ninen D
Elsker forumet
du finner en heeel del ting på nett, og masse må ha, og viktig å ha, og must haves og nei nei og mulig.
Forrige fødsel pakket jeg for 1 måneds ferie føltes det ut som..
Denne gangen skal følgende være med:
bilstol
reisesett (Bleie, body, strømpis, lue og utedrakt siden det er oktober)
en rangle
4x truse, sokker
1x bh
1x joggis
3x singletter
1x innejakke
også kommer jeg jo til sykehuset i yttertøy og vanlige klær.
1 bok
litt snop/bakst å kose meg med!
(ja og husk på helsekort og lommebok og mobil+lader evt pc da) *takk que*
På sykehuset har de lånebodyer, ungen gulerp og driter, og det er likegreit at sykehuset får den vaskejobben når du er der...
De har bleier, såpe og lotion til babyen når du er der.
De har håndklær og nattøy til deg når du er der, og noen forferdelig stygge med deilige nettingtruser + bind.
De har mat og kiosk på sykehuset, og du får ikke så mye tid til å kjede deg, da vil du helst sove. Men det er greit å ha litt snop og kos til fødsel og den ventetiden der.
Annet trenger du virkelig ikke på sykehuset... Hjemme derimot, er en helt annen sak...
Forrige fødsel pakket jeg for 1 måneds ferie føltes det ut som..
Denne gangen skal følgende være med:
bilstol
reisesett (Bleie, body, strømpis, lue og utedrakt siden det er oktober)
en rangle
4x truse, sokker
1x bh
1x joggis
3x singletter
1x innejakke
også kommer jeg jo til sykehuset i yttertøy og vanlige klær.
1 bok
litt snop/bakst å kose meg med!
(ja og husk på helsekort og lommebok og mobil+lader evt pc da) *takk que*
På sykehuset har de lånebodyer, ungen gulerp og driter, og det er likegreit at sykehuset får den vaskejobben når du er der...
De har bleier, såpe og lotion til babyen når du er der.
De har håndklær og nattøy til deg når du er der, og noen forferdelig stygge med deilige nettingtruser + bind.
De har mat og kiosk på sykehuset, og du får ikke så mye tid til å kjede deg, da vil du helst sove. Men det er greit å ha litt snop og kos til fødsel og den ventetiden der.
Annet trenger du virkelig ikke på sykehuset... Hjemme derimot, er en helt annen sak...
For en som meg, som er distre og glemmer meg selv i døren så er dette bare amazing!! Sist pakket jeg baggen, men tok bare med meg veska mi...som det bare var lipgloss i!!! Kjempe nyttig etter fødsel haha! NOT!! Jeg pakket faktisk kvelden før jeg skulle føde sist (visste ikke at jeg skulle føde dagen etterpå, så var flaks..eller, hadde vært flaks hvis jeg hadde tatt den med!)