Sykehusbagen

*IdaTherese*

Elsker forumet
Jeg har så smått begynt å tenke på hva jeg skal ha med meg på sykehuset. Syns det er litt tidlig å pakke helt enda, men vil ikke drøye for lenge med å begynne heller. Når skal dere pakke bagen? Eller er det kanskje noen som har den klar alt?[:)]

Jeg begynner sånn smått til neste uke, syns det er greit å ha litt tid på å pakke den, siden jeg må ha kontroll på at jeg har alt jeg trenger hehe.. Da er jeg jo 32 uker på vei.. [:)]

Tror jeg skal pakke den om en måned. Til sambos store fortvilelse.. Han syns jeg burde ha pakket den allerede. Bor like ved sykehuset, derfor har jeg ikke hast.

Har ikke tenkt på det engang[8|]
Har IKKE nok klær til at jeg kan pakke noe ned enda...Men gjør det vel i midten av mai. bor ikke langt unna sykehuset så ikke noe krise.

Har ikke tenkt på det..
Å kommer ikke til å tenke på det ennå heller[;)]

Sist pakket jeg den samme dagen jeg reiste.. Passet meg fint det [:D]

Den pakkes vel et par uker før termin, kanskje jeg begynner litt før, ingen hast føler jeg.
Men samtidig vil jeg ikke tenke tanken på at mannen skal pakke for meg hvis det pluttselig skjer noe. [8|] Da er det ikke godt å vite hva jeg må gå med [8|]

Det har jeg ikke begynt å tenke på engang. Vil kjøpe meg en ny kosedress jeg kan ha på sykehuset, så kommer ikke til å kjøpe den før ett par uker før termin, så da blir det ikke pakka noen bag før da heller.

Jeg er 34 uker idag, og skal "feire" det med å så smått begynne å pakke i hverfall! ;)

Jeg har skrevet en liste over det jeg skal ha med og evt må handle inn. Men tenker jeg gjør det klar sånn litt om litt..
[:)] Min lille kom i uke 36 sist, og da var ingenting på stell - det skal det denne gang[:)]

Jeg har funnet frem bagen og lagt lillemors ting i den. Men å pakke resten gjør jeg ikke før om ett par uker. Da nærmer jeg meg uke 34. Vil ha den ferdig pakket til da... For ting kan skje rundt de ukene for min del da [:)] Sist rakk jeg ikke pakke...Min datter kom i uke 35. . Å første gangen pakket jeg før jeg dro til sykehuset..

Nesj. Pakker når jeg kjenner riene begynner tenker jeg.

Jeg kommer til å pakka bagen 1 mnd før termin tenker jeg [:)]

jeg begyner ikke før en stund enda, er jo 1 er jo bare i uke 30[;)] men av erfaring sist så trenger jeg ikke ha med så mye he he.. sist pakket jeg jo for en ferie haaha.. så denne gangen blir det kunn det nødvendigste [:D][:D]

denne gangen skal jeg pakke i uke 36! sist hadde jeg ingenting på stell da jeg ble lagt inn 37+0[8|] dere kan tenke dere hvor mye tull som ble med når sambo skulle pakke[8D] glemte tannbørste osv[8|]

Jeg tenkte og pakke den når jeg er sånn ca 37 uker på vei[:)]
Men siden det muligens blir fødsel før termin så pakker jeg vel før..Får se hva legene sier på riksen den 11.mai[:D]

Jeg er 32 nå, begynner sikkert om 1mnd.. Er litt usikker på hva jeg skal pakke egentlig. Så det ble nevnt, men sier det igjen. Er det noen som har funnet en oversikt over hva man bør pakke? Jeg har lyst til å kjøpe meg en ny kosedress, men vet liksom ikke hvordan kroppen er rett etter fødsel. Har hørt at jeg kan regne med å gå med gravid klær str da jeg var ca 5-6mnd på vei.
Er så vanskelig å tenke seg hvordan det blir.. Noen som har erfaring?

Har ordnet en toalettmappe med de viktigste tingene i, for sist reiste vi på sykehuset for en sjekk og endte opp med å føde. Hadde ingenting med meg og det var kjipt.[&:]
Skal ikke ha med mye uansett, skal bare inn å føde også hjem igjen.[:D]

Må vel begynne å skrive en liste over ting jeg skal ha me meg snart, aner ikke når jeg skal begynne å pakke, men det blir vel sikkert ikke så altfor lenge til.. Sambo spør stadig vekk om jeg ikke skal begynne å pakke snart, sikkert litt redd jeg ikke skal rekke det sånn at han må gjør det [:D][:D][:D]

ORIGINAL: kmb

Jeg er 32 nå, begynner sikkert om 1mnd.. Er litt usikker på hva jeg skal pakke egentlig. Så det ble nevnt, men sier det igjen. Er det noen som har funnet en oversikt over hva man bør pakke? Jeg har lyst til å kjøpe meg en ny kosedress, men vet liksom ikke hvordan kroppen er rett etter fødsel. Har hørt at jeg kan regne med å gå med gravid klær str da jeg var ca 5-6mnd på vei.
Er så vanskelig å tenke seg hvordan det blir.. Noen som har erfaring?

sist gikk jeg bare i joggebukse og sykehus skjorte når jeg var der, dro hjem dagen etter fødsel jeg da he he, men godt å ha noen lette ,løse og ledige klær.. jeg brukte ikke gravid klær etter fødsel, men masse joggebukser som sagt [;)] men nå er det jo sommer når vi får så aner egentlig ikke helt jeg, blir vel tightser og store t skjorter den første tiden he he

Back
Topp