Sykehusbagen

sotsaker

Andre møte med forumet
Jeg er i uke 32 i dag og har sånn smått tenkt på sykehusbagen[:-] Når tid er det normalt å begynne å pakke den og hva skal man ha i ? kan noe hjelpe meg ? [:D]

Under våres viktigste tråder ligger det en tråd som er innhold i  sykehusbag :op
Jeg vet ikke hvor tidlig man burde men 32 så er det jo greit å begynne i hvertfall kanskje

Det er vel opp til hver enkelt når de vil pakke den, jeg for min del kommer ikke til å gjøre det før midten av mai eller nærmere permisjon.
De fleste drar nok med seg for mange ting, men er sikkert greit å bruke en sånn "standard liste" som utgangspunkt.

Ender jeg opp med å mangle noe kan jeg bare sende sambo hjem for å hente det, så stresser ikke med det gitt.

Jeg har gjort det alt jeg.. har ikke lukket bagen da, i tilfelle jeg kommer på noe mer i farta etterhvert. Men synes det er greit å ha den ferdig så jeg slipper tenke på det når jeg MÅ dra. Bare røske med seg den og dra da[:D] Sist gang fødte jeg nesten 3 uker før så synes det er greit å være forberedt, og det kan jo skje andre ting som gjør at man må inn før og samboern får ikke pakke for meg, det hadde blitt bare tull..[:D][:D][:D]

Hvor mye klær burde man pakke med til babyen? får man bleier mens man er på sykehuset til babyen, eller må man ha med selv? :)

ja man får bleier og de får låne bodyer der.. Så mye av de tinga behøver man ikke. Også er det jo mye tepper osv.
Husker snuppa ble født i mars, men hu hadde bare body og sokker og lå tulla inn i teppe på sykehuset nesten hele tida. Det er jo aldri kaldt på sykehus, heller motsatt. Men vi brukte jo noen klær vi hadde med selv også da siden de bodyene fra sykehuet er litt kjedelige, hihi[:D]

Har også tenkt jeg burde gjort den ferdig snart, men drøyer litt til.. (sikkert så lenge som til da riene evnt starter.) Vi bor 5 min kjøring fra sykehuset, og har ikke tenkt å være der så lenge. og er det noe jeg trenger så kan jeg få det tilkjørt ganske fort.. :)

Tenkte å pakke den i starten av Mai, termin 2. Juni. Jeg tar heller med meg litt ekstra som det ikke er sikkert jeg for bruk for, ser ikke helt problemet med å ha med seg for mye egentlig. Hehe. Er ikke noe problem om jeg skulle mangle noe heller i og for seg. Bare 5 min til sykehuset.

JEg skal begynne å pakke ned litt snart tenkte jeg. Bare for å være sikker. Jeg skal i hvertfall ha med egent klær til babyen, og håper på å få være på barselhotell. Men ikke lenge, så trenger jo ikke så mye uansett.

Ingen aning når det er vanlig... Men jeg tenker å pakke den klar til begynnelsen av Mai... sånn at det bare er toalettsaker som mangler... Tilfelle snuppa kommer før tiden... noe det er misstanke om...greit å ha pakket selv..så slipper gubben styre med det som ikke vet hvor noe er..hehe

Ser mange her bor veldig nærme... Vi bor 1 time fra sykehuset[>:] så her blir nok bagen pakket om ikke så altfor lenge! vet ikke hvor lenge jeg tør sitte her hjemme når riene starter, siden bilturen er så lang[:'(]

Jeg har begynt sånn smått jeg - kjøpt inn ammeinnlegg, små tuber med shampo og tannkrem. Bind og ammebh og noe klær ligger klart. Så nå er det bare litt mer og hentesett og underbukser som må puttes i - jeg fødte i uke 34 sist...

Bagen blir nok pakket om ett par uker tenker jeg [:)] Bor 20 min fra sykehuset, men de regner med jeg kommer til å ha en kjapp fødsel, så jeg vil ha ting klart [:)] Storebror kom før termin så regner med lillebror gjør det også [:)]

Jeg har ikke tenkt så mye på den.. tenekr at om det så blir at fødselen starter, så klarer vi nok alltids å få pakket sammen et elelr annet..

Men muligens jeg kanskje skulle pakke den snart? :)

Husker det var en sånn link til hva man bør ha oppi.. noen som vet hvor den siden ligger?

Har begynt å kjøpe inn ting som jeg trenger. men har ikke fått pakket noe ennå.  Cubus har hatt tilbud på noen topper som jeg har lagt min elsk på så må nok ned å kjøpe inn noe til av de. :)

har ikkje bjyndt å tenke på den, men på tide å få løeita fram litt trur jeg

Back
Topp