Sykehusbagen....

Fru.Knudsen

Snart mamma til 2 :)
Jeg fikk det plutselig for meg at jeg skulle pakke den bagen...
har liksom ikke hatt noe lyst til det enda, men har tenkt på den lenge....
Føler at nå er det ikke lenge igjen, så måtte bare[8D]

Hva har dere andre som har pakket, pakket? :)

sagt en million ganger at jeg må pakke den, kviet meg litt, siden min kjære ikke har vært hjemme og da var det uaktuelt at hun kom, men nå er han hjemme en uke, mulig jeg pakker i morgen;)

Har prøvd å pakke, men jammen ikke lett![&:]
Prøver å ikke pakke for mye.. Har pakket en bukse, to singletter, truser, sokker, bind, ammebh, ammeinnlegg. Enkelte toalettsaker.
Så har jeg kryssa ut hva jeg har pakka ned på et skjema, så når det skjer noe vet jeg hva som mangler[:)]

i dag begynnte jeg og finne så smått frem hva jeg skal ha i bagen:)

ej he pakka

*joggedress
*nattklær
*slippersa
*truser
*amme bh
*singlett
*toalett saker
*baby klær

[:D]

Nja... Har vel funnet frem et par truser,men ikke kommet lenger [:D] Tar det etter hvert [;)]

Jeg kan jo skrive litt om hva som ble brukt av det jeg hadde med i fødebagen min da, siden jeg nettopp har vært inne på føden noen dager [:D]
Jeg brukte 3 joggebukser/haremsbukser fra Cubus! Disse var nydelige å ha... Strammer ikke og er godt bevegelig... Ellers brukte jeg en singlett/topp hver dag. Og en hettejakke. Var så varmt der inne, så gikk stort sett bare i topper. Hadde 2 ammebher. Ellers ett par sokker hver dag, bomullssokker holdt i massevis for meg, ser flere han skrevet at man bør ha ullsokker, men det hadde ikke jeg behov for...
Trusene mine brukte jeg ikke i det heletatt. Syns nettingtrusene funket helt fint.
Egne bind brukte jeg heller ikke, fikk på sykehuset, både bleier og bind.

ORIGINAL: Flo87

Jeg kan jo skrive litt om hva som ble brukt av det jeg hadde med i fødebagen min da, siden jeg nettopp har vært inne på føden noen dager [:D]
Jeg brukte 3 joggebukser/haremsbukser fra Cubus! Disse var nydelige å ha... Strammer ikke og er godt bevegelig... Ellers brukte jeg en singlett/topp hver dag. Og en hettejakke. Var så varmt der inne, så gikk stort sett bare i topper. Hadde 2 ammebher. Ellers ett par sokker hver dag, bomullssokker holdt i massevis for meg, ser flere han skrevet at man bør ha ullsokker, men det hadde ikke jeg behov for...
Trusene mine brukte jeg ikke i det heletatt. Syns nettingtrusene funket helt fint.
Egne bind brukte jeg heller ikke, fikk på sykehuset, både bleier og bind.

Super å høre fra noen som har vært inne[;)][:)]

Har termin i dag [:D], og såvidt begynt å pakke[;)]. Vet jeg går på overtid[:@].

Back
Topp