Sykehusbagen

holder på :))

Har lagt oppi det som er klart, så jeg "holder vel på" :)

Har ikke gjort det enda gett[&:]

har funnet noe frem, men er ikke klar enda.

Har ikke pakket den ennå.

har ikke pakket bagen enda.. har fortsatt 7 (nesten 8) uker igjen til termin!  men har tenkt å begynne på listen snart over hva jeg skal ha med :)

Har ikke pakket den ennå, men skrevet liste. Hentet trillekofferten for 20 minutter siden på loftet. Da er ihvertfall det gjort[;)]

Har ikke pakket ennå, er jo ca 7 uker igjen.

Trillekoffert eller bag.......

Må vel snart begynne å tenke på det, hehe spør du kjæresten så burde den vel stått klar nå. Tror nesten han stresser mer med den biten en meg.
Før vi dro på påskeferie kommenterte jeg om diskusjonen her inne om pakking av bag med på tur, ja sa han, det må du, jeg sa nei, kommer ikke til å ta med mer enn helsekortet. Har med klær og toalettsaker, babyklær får en jaggu kjøpt i bergen også. Pluss hu vi bor hos har ei lita som nå er 7 uker, født 6 uker før tiden, i krisetilfelle kan en nok få låne litt der også [:)]

Littlå som er fortidligfødt, veide 2100 ved fødsel og var 47 cm lang, lang tynn sak. Nå er hu oppe i ca 2500, en god uke siden sist veiing da. Sååååå liten og skjønn, er nesten så en ikke tør ta i det little nurket De små fingrene med perfekte negler på, sukk.

Jeg har ikke pakka. Har vel sånn passelig klart for meg hva jeg skal ha med, men bor så nært føden at om det skulle bli glemt noe, så kan sambo hente det [:)]

Ikke fått pakket den ennå, men har skrevet liste over det jeg skal ha med [:)] Skal kjøpe noe småting som jeg skal ha i baggen, så skal jeg begynne å pakke. Står sikkert klar innen neste helg [;)] 

Begynte å pakke nå i påsken.. Men tar siste resten rett før vi reiser på sykehuset, vertfall de tingene eg bruker hver dag!! Bare 4 uker igjen her så, tenkte det var på tide for meg å begynne, hehe

har vært en del ut av inn og ut av sykehuset det siste halveåret- har gått lei av bag o.l.. stresser ikke- man får jo tilgang til en god del på sykehuset- og det er bare 10 minutter unna mitt hjem- mannen min får hente ting og tang om jeg ikke får rukket å pakke bagen.. starter å pakke tidligst 3 uker før termin [;)]..

Pakket og klart! [:D] Siden jeg har lang vei til sykehuset og føler på meg at denne babyen her kommer før tiden! Bedre å være føre var.....

Den er så og si ferdig. Det som mangler står på en liste som ligger oppå bagen og det hiver vi oppi i siste liten.

Godt å se at det var flere enn meg, har ikke begynt å skrive listen engang jeg[8D]

Har ikke startet å pakke og har heller ikke skrevet nå liste, noe som stresser sambon litt. Han har bett meg pakke i hele påsken så jeg må vel snart gjøre det[8D] er jo bare litt over fem uker til termin[:)]

Holder på å pakke den, går litt treigt merker jeg ;p Pakker ned litt hver dag.

Den er pakket og klar (nesten), mangler ting som mobil-lader, camera, svangerskapspapirene og slike ting som jeg ikke kan pakke enda [:)]

Back
Topp