Sykehusbag'en

Hehehe, du får kjøpe deg noen skikkelig gode, så blir du a vant til dem og:)
Jeg var avhengig av string før jeg også, men tror det gikk litt over
etter fødselen....nå elsker jeg hipsters osv........

Bind har jeg igrunn ikke greie på, hva som er på markedet nå,hehe........
Men jeg komme rnok til og kjøpe noe av always, tynne, med vinger......
slike nattbind kanskje? Er de greie tro?

Tja si det, vet ikke om nattbind er no bra jeg? :)
Ja får håpe jeg også blir vant til vanlige truser og hipsters hehe:)
Har jo noen uker igjen på å bli vant til dem, burde jo klare det inntil da hehe :)

Hahahahaha, skjønner jeg er not up to date med dissa ulike binda altså........

Da får nok jeg også sjekke ut libresse da......Husker ikke hva jeg brukte sist jeg.....
Men ville tro nattbind, som er tynne vel og merke, er litt greie i og med at de er litt lenger,
er de ikke?
Nei, en får vel ta seg en tur på butikken, eller ha en spørreundersøkelse her inne.....

Må da være noen som har greie på det[:D]

Hehe du er nok ikke den eneste, jeg vet ikke hva som fins av bind til truser engang hehe :P
Hva er det som er tykkest av dagbind og nattbind da? Må vel kanskje ha de tykkeste de første dagene?
Jeg må innrømme at jeg føler meg litt lost i det her hehehe [:D]

Hehe, humrer litt og må si meg enig.......
Kremt......er ikke dagbind og nattbind like tynne?
Hvis man ikke tar seba så klart,hihi........

Vi får kanskje safe da, kjøpe litt av hvert, tykt, tynt, string osv.......
DA burde vi ha det i orden vel[:D][:D][:D]

Huff kan ikke tenke meg at tamponger er noe godt etter en fødsel nei.. :S
Hehe ja gudene må vite.. Har alltid trodd at nattbind kanskje var tykkere jeg [:D]
Men så feil kan man vel ta hihi :) Får vel kjøpe litt av alt ja, da burde man vel være på den trygge siden jah [:D][:D]

Nattbind er ofte litt tykkere (trenger ikke være det), og så er de lengre enn dagbindene...veldig greit så det ikke renner bakover eller fremover når du ligger og sover [8D]

Jeg sverger til Always..men der er vi forskjellige [:)] Kan også være greit med en pakke med Asan våtservietter e.l...så man kan vaske seg litt innimellom [;)] Vi har mye å glede oss til jenter..hihi!!

Hehe tror jeg kommer til å kjøpe alt jeg kommer over av vanlige bind jeg nå.. [:D]
Så får man bare prøve litt før man skal på sykehuset så man finner ut hva som er komfortabelt [:D]
Ja skjønner vi har veldig mye å glede oss til hehe :)

Ja det er ikke akkurat det deiligste kan jeg tenke meg.. Vi jenter er noen tøffe mennesker som går gjennom sånne ekle ting [:D]  Krysser fingra for at ingen av oss må gå så lenge å blø jeg [:D]

Jeg også tenkte mye på de bindene sist at folk så det osv, men brukte bare ei tynn litt sånn lange jakke utenpå jeg som jeg hadde åpen med t skjorte og joggebukse under.. Da jeg kom hjem gikk jeg med en jakke over sånn hele tida uansett hva jeg hadde på til jeg var ferdig med de digre binda og kunne føle meg mere trygg både på å ikke blø igjennom eller at binda skulle synes igjennom klærne..

Jeg tror ikke akkurat det kommer til å være det første jeg orker å bry meg om, om folk kan se at jeg har på meg bind.. Men nå vet jeg ikke helt om du snakker om de man får på sykehuset, eller de man kjøper selv?
Har aldri brydd meg om sånt jeg, tror ikke akkurat det er noen som kommer til å stirre meg mellom beina når jeg nettopp har født en unge uansett [:D]

Altså de store binda på sykehusene mener jeg... asså de går jo langt opp bak også så det var det jeg tenkte på, ikke sånne vanlige bind, hehe[:D]

åja hehehe :)
Nei fysj, dem kommer ikke jeg til å bruke, kommer jeg aldri til å klare..
Holder meg til sånne fra butikken jeg [:D]

ORIGINAL: velonita

åja hehehe :)
Nei fysj, dem kommer ikke jeg til å bruke, kommer jeg aldri til å klare..
Holder meg til sånne fra butikken jeg [:D]

hadde vel egentlig ikke noe særlig valg jeg så måtte bare pent bruke de dem første dagene etterpå, også gikk jeg gradvis nedover i størrelsen.
Hadde ikke kunne brukt vanlige med en gang sånne fra butikken.. da hadde jeg blødd igjennom eller utenfor..

Må innrømme at jeg er ganske redd for å blø gjennom med en gang jeg å, men jeg må bare velge å tenke positivt på det.. Så kanskje jeg er heldig :)

Back
Topp