Sykehusbag'en

JanneJenta78

Forumet er livet
Når har dere tenkt å pakke den? Husker ikke sist når jeg pakket den..hehe. 

om ikke så lenge tenker jeg. Er 7 uker til jeg var der hvor jeg fødte sist så denne gangen vil jeg være klar i tide,. Pakka den nok rundt denne tida sist.
Men synes jeg ser samboern skal pakke den for meg når jeg ligger på sykehuset, huff, haha[:D]

tenke e skulle ha den klar i slutten av april [:D] kanskje litt tidelig men greit å ha den klar

Pakket vel den ca.1mnd føre termin sist. å gjør ikke det denne gangen heller.

Jeg lurer på hva man pakker i bag'en som man ikke trenger i mellomtiden? Jeg bruker jo det meste hver dag (tannkost, pysj, sminke +++). En ting er tingene til babyen, men hva med alt det andre? Kamera osv er jo også i bruk leeenge før fødsel. Hvor stor bag har man vanligvis med seg? En mini trillekoffort (sånn til å ha i hattehyllen på flyet) eller en 80 liters sekk?...

ORIGINAL: Vakle

Jeg lurer på hva man pakker i bag'en som man ikke trenger i mellomtiden? Jeg bruker jo det meste hver dag (tannkost, pysj, sminke +++). En ting er tingene til babyen, men hva med alt det andre? Kamera osv er jo også i bruk leeenge før fødsel. Hvor stor bag har man vanligvis med seg? En mini trillekoffort (sånn til å ha i hattehyllen på flyet) eller en 80 liters sekk?...

Jeg kjøpte tannbørste, mascara, tannkrem osv nytt jeg, så jeg pakket det på forskudd. Ammeinnlegg og bind trenger man jo heller ikke før fødsel. Så hadde jeg handlet inn litt nytt undertøy, og kosedress og sånt som jeg pakket ned på forhånd.

Man trenger jo selvfølgelig ikke kjøpe sånt nytt da, men jeg syntes jeg fortjente det [8D]

ORIGINAL: JanneJenta78

ORIGINAL: Vakle

Jeg kjøpte tannbørste, mascara, tannkrem osv nytt jeg, så jeg pakket det på forskudd. Ammeinnlegg og bind trenger man jo heller ikke før fødsel. Så hadde jeg handlet inn litt nytt undertøy, og kosedress og sånt som jeg pakket ned på forhånd.

Man trenger jo selvfølgelig ikke kjøpe sånt nytt da, men jeg syntes jeg fortjente det [8D]

Jeg har flere mascaraer, øyenskygger osv så la ned en av hvert liksom. Kjøpte sånne småflasker på et parfymeri og fylte de med shampo og intimsåpe. Også kjøpte jeg tannkrem og en ny tannbørste og la ned. Hadde morgenkåpe som jeg egentlig aldri brukte hjemme så den la jeg ned, også en kosedress, amme bh`er, boxere, slippers og et par t skjorter.
La også ned bind og ammeinnlegg og noe tøy til babyen.

Rakk aldri og pakke den sist, fødte en mnd før termin......
Kom på føden med to usle bind, jada optimisten[:D]

så denne gangen skal den være klar[:D][:D][:D]

he he,jeg har begynt som smått jeg[:D]
Baggen står på gulvet og kommer jeg over noe jeg vet jeg kommer til å trenge på sykehuset så havner det i baggen[:)][:)]
Hittil innholder den ammeinnlegg, brystvortekrem, tre baby pysjamaser, 4 bodyer, 4 luer, slippers til dusjen, nattkjole og skrivesaker[:D][:D][:D][:D]
Bind gidder jeg ikke ha med ettersom jeg var avhengig av kjempebleiene man fikk på sykehuset sist[&:][&:][&:]

Mhm.......Bitte litt enig i akkurat den med bind Tønna.......
Og de fantastisk nydelige netting trusene, jeg elsket dem[:D][:D][:D]

Og Tønna, du mangler en pysjamas syns jeg......Stakar, får den ene to og den andre en???
Hva tenker du på???

Jaja, du får to for du kom fiiint ut...mens du derimot, kom i seteleie,
så da får du jaggu bare være full av gulp[:D][:D][:D]

Jeg har begynt å pakken bagen... har kjøpt inn nytt toalett utstyr som tannkost osv og har kjøpt meg en kose dress. synsjeg fortjener det...
Kanaje tidli men liker ha ting greit....

ORIGINAL: 2006og2010

Og Tønna, du mangler en pysjamas syns jeg......Stakar, får den ene to og den andre en???
Hva tenker du på???

Ler her nå[:D][:D][:D]
Som sagt, jeg putter oppi det jeg kommer over, har ikke kommet over den fjerde pysjen enda[:D][:D][:D][:D][:D]
Men når du sier det fortjener ikke denne seteungen mer enn en pysj om den ikke snur seg snart[;)][;)][;)][;)]

Du skal ikke kimse av nettingtrusene altså , fikk med meg fire stk hjem sist[:)][:)][:)]

ORIGINAL: Tønna

ORIGINAL: 2006og2010

Hva tenker du på???

Ler her nå[:D][:D][:D]
Som sagt, jeg putter oppi det jeg kommer over, har ikke kommet over den fjerde pysjen enda[:D][:D][:D][:D][:D]
Men når du sier det fortjener ikke denne seteungen mer enn en pysj om den ikke snur seg snart[;)][;)][;)][;)]

Du skal ikke kimse av nettingtrusene altså , fikk med meg fire stk hjem sist[:)][:)][:)]

Nææhei, jeg lovpriser de trusene jeg altså, langt ifra ironi det[:D]
Jeg tok med meg en haug hjem jeg også, og gjør det samme igjen
om jeg får mulighet......Det var jo nydelige og gå i:)

Da får vi ut på en liten pysjejakt tenker jeg, også krysser vi fingra for
at h*n snur seg...Litt snille må de små være med oss vel[:D][:D][:D]

Er vel forresten på tide også, med en shoppingrunde utenbyes[:D] 

Kommer nok ikke til å pakke før riene starter, men skriver nok en liste over hva jeg skal ha med om et par mnd. Kommer nok til å pakke ganske lite denne gangen. Åpnet nesten ikke kofferten sist. Brukte ikke halvparten en gang.

Sist pakket jeg den en uke før terminen. Fødte to dager før terminen. Man har som regel tid til å pakke den når man kjenner førrier, men kan være greit å vaske klær og vite hva man vil ha med[:D]

Hva er det man egentlig trenger å pakke i sykehusbagen? For meg som er helt uerfaren på dette hehe..

Den kommer til å bli pakket i starten av mai [:)]

Har jeg ikke tenkt på enda engang... Vet jo at mannen er flink til å finne tingene jeg trenger, så om vi brått må reise på sykehuset, så kan han alltids hente det etterpå.
:)

Har heller ikke handlet meg ny bh.. hmm.. det burde jeg gjordt snart. Og klær etter fødsel??? He-he.. tenker ikke lenger enn akuratt her og nå jeg gitt.. Kommer nok til å vandre i gravid-klærne lenge etetrpå! ;)

Nettingtrusene på sykehuset er jeg også stor FAN av!! De var sååå herlige og behagelige!! :)

Back
Topp