JanneJenta78
Forumet er livet
Når har dere tenkt å pakke den? Husker ikke sist når jeg pakket den..hehe.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Vakle
Jeg lurer på hva man pakker i bag'en som man ikke trenger i mellomtiden? Jeg bruker jo det meste hver dag (tannkost, pysj, sminke +++). En ting er tingene til babyen, men hva med alt det andre? Kamera osv er jo også i bruk leeenge før fødsel. Hvor stor bag har man vanligvis med seg? En mini trillekoffort (sånn til å ha i hattehyllen på flyet) eller en 80 liters sekk?...
ORIGINAL: JanneJenta78
ORIGINAL: Vakle
Jeg lurer på hva man pakker i bag'en som man ikke trenger i mellomtiden? Jeg bruker jo det meste hver dag (tannkost, pysj, sminke +++). En ting er tingene til babyen, men hva med alt det andre? Kamera osv er jo også i bruk leeenge før fødsel. Hvor stor bag har man vanligvis med seg? En mini trillekoffort (sånn til å ha i hattehyllen på flyet) eller en 80 liters sekk?...
Jeg kjøpte tannbørste, mascara, tannkrem osv nytt jeg, så jeg pakket det på forskudd. Ammeinnlegg og bind trenger man jo heller ikke før fødsel. Så hadde jeg handlet inn litt nytt undertøy, og kosedress og sånt som jeg pakket ned på forhånd.
Man trenger jo selvfølgelig ikke kjøpe sånt nytt da, men jeg syntes jeg fortjente det [8D]
ORIGINAL: 2006og2010
Mhm.......Bitte litt enig i akkurat den med bind Tønna.......
Og de fantastisk nydelige netting trusene, jeg elsket dem[:D][:D][:D]
Og Tønna, du mangler en pysjamas syns jeg......Stakar, får den ene to og den andre en???
Hva tenker du på???
Jaja, du får to for du kom fiiint ut...mens du derimot, kom i seteleie,
så da får du jaggu bare være full av gulp[:D][:D][:D]
ORIGINAL: Tønna
ORIGINAL: 2006og2010
Mhm.......Bitte litt enig i akkurat den med bind Tønna.......
Og de fantastisk nydelige netting trusene, jeg elsket dem[:D][:D][:D]
Og Tønna, du mangler en pysjamas syns jeg......Stakar, får den ene to og den andre en???
Hva tenker du på???
Jaja, du får to for du kom fiiint ut...mens du derimot, kom i seteleie,
så da får du jaggu bare være full av gulp[:D][:D][:D]
Ler her nå[:D][:D][:D]
Som sagt, jeg putter oppi det jeg kommer over, har ikke kommet over den fjerde pysjen enda[:D][:D][:D][:D][:D]
Men når du sier det fortjener ikke denne seteungen mer enn en pysj om den ikke snur seg snart[;)][;)][;)][;)]
Du skal ikke kimse av nettingtrusene altså , fikk med meg fire stk hjem sist[:)][:)][:)]
ORIGINAL: JanneJenta78
Fant forressten denne på et annet forum..var noen som anbefalte denne som sykehusbag:
http://reisebagen.no/Velkommen_til_Reisebagen.asp