A
Asdfklmno
Guest
Jeg driver og forbereder meg til fødsel og lurer på hva jeg skal ha med. Har bare hatt sa i uke 13, og det skjedde hjemme, så har ingen erfaring med hva jeg trenger til sykehuset.
Dette er det jeg har tenkt på så langt:
- vanlige toalettsaker
- morgenkåpe
- drikkeflaske
- lepomade
- truser med plass til bind
- joggedress
- kamera
- en liten bamse til babyen
- hjemmestrikket teppe til babyen
Andre ting jeg lurer på. Kommer jeg til å få melk? Bør jeg ha med innlegg? Og kan man få/ gjøre noe for å stoppe melkeproduksjonen?
Hvor lenge blir man på sykehus etter en slik fødsel?
Er 26 uker i dag, og hun har vokst dårlig de siste ukene, så det er ikke vits å ha noe klær til henne kanskje? Jeg kan jo forsøke å strikke noe veldig, veldig lite? Eller er det ikke vanlig å kle på babyen? Tenkte derfor å ta med teppe jeg har laget til henne, som vi kan pakke rundt henne. Skal også huske å ta masse bilder som vi kan ha i minnealbumet hennes.
Dette er det jeg har tenkt på så langt:
- vanlige toalettsaker
- morgenkåpe
- drikkeflaske
- lepomade
- truser med plass til bind
- joggedress
- kamera
- en liten bamse til babyen
- hjemmestrikket teppe til babyen
Andre ting jeg lurer på. Kommer jeg til å få melk? Bør jeg ha med innlegg? Og kan man få/ gjøre noe for å stoppe melkeproduksjonen?
Hvor lenge blir man på sykehus etter en slik fødsel?
Er 26 uker i dag, og hun har vokst dårlig de siste ukene, så det er ikke vits å ha noe klær til henne kanskje? Jeg kan jo forsøke å strikke noe veldig, veldig lite? Eller er det ikke vanlig å kle på babyen? Tenkte derfor å ta med teppe jeg har laget til henne, som vi kan pakke rundt henne. Skal også huske å ta masse bilder som vi kan ha i minnealbumet hennes.