• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Sykehusbag

LittlePrince

Forelsket i forumet
Skal på hyttetur fra førstkommende fredag til onsdag. Lillehammer sjukehus ligger heldigvis bare 3mil unna tilfelle det sku finne på å skje noe. Men driver å tenker på sjukehusbagen.
Kan vel kanskje være en fordel å pakke den ferdig og ha den med? Eller hva mener dere?
Blitt litt stressa for det meste etter sjukehus turen i helga. Har endel mer kynnere nå enn hva jeg har hatt tidligere også [&:]

JA pakk den og ha den med (inkludert svangerskapspapirene).
En vet aldri hva som skjer, og det er bedre å være føre var[:)]
Fødte min første 6 uker før termin, og jeg var ikke klar i det hele tatt.

Siden du har hatt premature rier synes jeg du bør pakke og ha med deg sykehusbagen :) Hadde det vært meg hadde jeg ikke turt å ta sjansen i allefall.

Lurt å ta den med ja.. Vi skal på tur en lang biltur til helga og besøke ei venninne, og jeg tror nok jeg tar med baggen for sikkerhetskyld.

Jeg ville ha tatt den med!

og aldri dra noen steder uten svangerskapspapirene dine, du vet aldri når du får bruk for dem!

Oops.. Der kom jeg brått på at papirene mine ligger igjen på sjukehuset :s Fikk med meg helsekortet hjem, men de andre glemte jeg helt av oppå der. [&:]

Men da får jeg pakke ferdig bagen og ha den med da hvertfall :)

Jeg var på langtur nå i helga og hadde bare med papirene. Klærne til babyen ville vært for store nå uansett. Huff, kommer de nå blir det vel kuvøse og der ligger de vel kun i bleia? [&:] Og toalettsaker og litt skift til meg selv hadde vel mannen klart å fikse etterhvert. Så noen bag gadd jeg ikke å tenke på. Men er jo bare å ta den med hvis du har alt. Skader ikke det. [:)]

Bedre å ha den med for sikkerhets skyld enn å måtte stresse med å hente den hvis det skulle skje noe, evt. at gubben skulle pakke og ordne den [&:]

Back
Topp