Sykehusbag

x1xamand

Andre møte med forumet
Hvor lenge før termin pakker dere sykehusbaggen? Vil ikke gjøre det for tidlig liksom for da føler jeg at det blir så lenge å vente...

tror ikke jeg kommer til å pakke noen ting, før ting skjer jeg...
hehe...
men tror jeg skal skrive en liste som jeg skal henge på kjøleskapet slik at mannen min også veit hva jeg vil ha oppi der, hvis det skulle skje noe som gjør at jeg ikke får pakka selv.

for pakker jeg nå så kommer jeg sikkert bare til å bli irritert over at jeg skulle helst hatt noe som ligger i bagen [8D] hehe..

3-4 uker innen termin tenker jeg. Bor i Goteborg naa, og skal hjem til mamma i Norge i paasken, og da er det bare 3 uker til termin, saa vi tar med sykehusbagen og bilsetet saann i tilfelle rottefelle. Men skal skrive en liste denne uken saa om noe skulle skje for tidlig saa kan pappan pakke om jeg ikke klarer naar det setter i gang..saa kan han bare sjekke av listen =) Har en foelelse av at han kommer til aa bli litt stresset..men vet jo aldri. Han kanskje er rolig og jeg superstressa!

Jeg pakket den når det var 1 mnd igjen til terminen jeg. I allefall noe av det, så får jeg ta resten når jeg skjønner ting er på gang.
Syns det er litt betryggende å vite at litt av klærne er rene og klare + at jeg får med meg det jeg vil av toalettsaker

Tror det er stor variasjon når vi pakker. Jeg har akkurat begynt å pakke min (har 19 dager igjen), men jeg har hørt om dem som har pakket den mye før.

Sambo begynte å mase litt på meg, var vel redd for at han måtte pakke den for meg, så da pakket jeg bare (han vet ikke at jeg ikke er helt ferdig, men det han ikke vet, har han ikk evondt av.....)

Pakk når du føler for det, du![:)]

kommer til og legge klart noen små ting så eg vet kor di er.
men pakker ikkje før eg må[;)]

Pkker vel rundt 14 dager til en uke før termin regner jeg med[:)]
Men skal nå ikke si det før sikkert hva jeg blir å gjøre da[;)]

Jeg pakker den når jeg har 2 uker til termin, tror min utålmodighet bare blir styrket ytterligere av å ha den klar.

Jeg har begynt å pakke, men ikke helt ferdig=) Har et par ting jeg må kjøpe inn før den er helt ferdig pakket [;)] Syntest egentlig det er veldig greit å ha den ferdig pakket, i tilfelle noe plutselig skulle skje [:)] Trenger ikke noe av det som er oppi der, og den står bare inne på et rom vi ikke bruker[;)] Så glemmer egt at den er pakket[;)]

Jeg har bare begynt å legge frem ting jeg vet jeg skal ha oppi baggen, men har ikke begynt å pakke ennå[:)] meen er vel snart på tide siden det ikke er så lenge igjen:P

Den er ferdig pakket her i gården! :)

I og med at jeg har vært på føden 2 ganger allerede med rier så må jeg nok få fingeren ut av ræva å pakke den bagen [:D]
Holder på å vaske de klærne jeg skal ha med nå så jeg kan legge de nyvasket i baggen. Problemet er at jeg har planer om å pakke ned de beste jobbebuksene mine, så blir nok godt brukt pysj buksa fremover [:)]

Tar med 2 bukser og noen strikka jakker. Må sikkert ta med en del topper også siden det sikkert blir mye melksøl.
De har jo klær der også, men de er så stygge så vil gjerne se litt ålreit ut når jeg får besøk iallefall [:D] Blir jo tatt en del bilder å sånn så.. Hehe. <-- Ja, jeg vet jeg er litt rar [;)]

hadde min klar i uke 34 en gang.. mangler sånn ting som jeg bruker til daglig, men regner med jeg får tid til å pakke det [:)]

En mnd, kanskje? Stresser ikke. Bor så nært sykehuset uansett, at jeg pakker vel samme dag som jeg skal dit og om jeg glemmer noe, tar det fem minutter for mannen å kjøre hjem å hente det. [;)]

Har begynnt å pakke litt jeg[:)]
Litt tidlig (uke34), men jeg har kjöpt reise störrelse av toaletsaker jeg kan gott pakke ferdig. Sudoku hvis jeg skulle kjede meg[;)]
Pakker litt og litt etter som jeg kommer på noe.
Vil ha bagen ferdig pakket da ting skjer da jeg föder ganske raskt og vil komme meg til sykehuset med ei gang jeg kjenner noe er på gang [:D]
At den dagen det skjer da vil jeg bare hente de tingene jeg bruker daglig og ikke kunne pakke tidligare.

Jeg har pakka ned bind!! hahaha.... [8D][:D]Men må si at jeg gruer meg til å få mensen igjen !!!
Har vært helt himmelsk å ikke tenke på den på mange mnd!!!! haha [:D]
Ellers er det ikke noe annet jeg har fått pakka ned... sist gang så pakka jeg ikke før den dagen jeg dro på sykehuset.
Brukte god tid både i dusjen og i huset før vi dro på føden, så hadde god tid til å pakke også..[;)] Men tenkte jeg skulle være litt tidligere ut denne gangen... så da kom jeg så langt som til å pakke ned bindene... Kanskje helst fordi det er Saba, så slipper de å ligge frem i huset her.. hahaha[:D]

Pakker vel rundt uke 37 tenker jeg, men har skrevet ned alt som skal være oppi om det mot formodning skulle skje noe før den tid[:)]

Har termin om nøyaktig 4 uker i dag og har ikke begynt ennå. Tenker vel å finne frem en bag i løpet av helga og legge oppi etterhvert :jupp: Bruker jo det meste daglig ennå, så litt må med når vi faktisk reiser innover også.

Eg har kun pakket ned babyklea som eg skal ha med på sjukehuset. Resten er jo sånn som eg bruker så det blir nok pakket når ting skjer. Men eg har ei liste klar så eg slipper å tenke over hva eg skal ha med når ting er i gang [:D]

Back
Topp