Sykehusbag

Waspis

Flørter med forumet
*MIA*
Selvfølgelig alt for tidlig! Men fikk det for meg at den skulle begynnes å pakke i dag! Håpløst!!! Men den er begynt!

Regnet med det er rede tendenser og ikke en forunt følelse av tidlig fødsel!

Forresten 50 dager igjen i dag :)

Jeg også, fikk en trang i går med å begynne med den. Vi får håpe det bare er den redebygginga som slår inn ;)

Har snart pakket den ferdig her :-)

Jeg har vurdert å pakke den... men venter til 3. mars.. da er det 4 uker til termin.

Jeg har ikke pakka enda, men skrevet liste over hva som skal være i den og kjøpt inn litt småtteri som skal ned :)

Jeg burde ha pakket den for et par uker siden, men nå som jeg har en bedre periode og det virker som om tulla holder seg unna utsetter jeg det igjen :p

Burde begynne jeg også, selv om vi bor nært sykehuset. Men blir det fødsel før uke 35 så må jeg føde et annet sted og da hadde det vært greit å ha bagen klar :p

Har såvidt begynt å tenke på den jeg også, mannen er litt redd for å måtte pakke for meg nok en gang :p Så jeg legger nok nedi det jeg kan både til meg og bebisen ganske snart, så har vi iallefall ett skift hver om noe plutselig skulle skjer :)

Her er det 1 uke til termin og enda ikke begynt...

Jeg har endelig pakket ferdig babyen sine ting:) eneste jeg har pakket til meg selv er ammeinnlegg og to ammetopper. Lenger har jeg ikke kommet, vet ikke hva jeg skal ha med:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg har endelig pakket ferdig babyen sine ting:) eneste jeg har pakket til meg selv er ammeinnlegg og to ammetopper. Lenger har jeg ikke kommet, vet ikke hva jeg skal ha med:)

Høres ut som meg, og hva jeg har pakket .:)

jeg har pakket prinsen sin bag.. men er ikke helt fornøyd! *ler* Klærne "matcher" jo ikke... har 2 sett hver i 50 og 56. Samt bleier, div pleieprodukter, koseklut og helseteppe.

Min egen bag har jeg knapt nok peiling på hva jeg skal ha oppi.. Men morgenkåpe skal dit, og noen tøfler/crocs. Og toalettsaker..

Kjøpte to pysjbukser til meg selv i går, og den ene skal pakkes ned ihvertfall ;) Ammebher har jeg mange av, men må nok kjøpe inn et par topper på hm også. Fant sånne små pumpeflasker på søstrene grene som skal bli fylt opp med shampoo, balsam og såpe. Husker at de nettingtrusene var så gode, så blir neppe å ha med egne truser denne gangen ;)

Bleier og pleieprodukter får man vel på sykehuset. Trenger vel hellee ingen pleieprodukter når babyen er nyfødt. Jeg har tatt med en del klær til babyen, klarte ikke bestemme meg, så fylte hele stellebagen med babyklær. De er jo så små så de tar så lite plass;)
Har kjøpt ekstra shampo og balsam som jeg skal ha med jeg, var tilbud på sunsilk på Vita og så er det kjekt å ha ekstra uansett;)

Tipper at den baggen blir pakket den dagen jeg kjenner at det er noe som skjer.

Skulle vi "ikke rekke" å pakke noe, så reiser bare mannen hjem etter fødsel og henter ting.

Skal en tur på sykehuset i uke 11. Her har de innskriving 3 uker før termin. Og da tenker jeg å spørre om det er sånn at vi må ha med bleier, klær e.l. til babyen mens vi er på sykehuset eller om de låner ut. Om de ikke har sykehusklær til babyen så passer jeg på å ha ett sett i en bagg/veske i bilen.

Kjøpte to pysjbukser til meg selv i går, og den ene skal pakkes ned ihvertfall ;) Ammebher har jeg mange av, men må nok kjøpe inn et par topper på hm også. Fant sånne små pumpeflasker på søstrene grene som skal bli fylt opp med shampoo, balsam og såpe. Husker at de nettingtrusene var så gode, så blir neppe å ha med egne truser denne gangen ;)

nettingtruser :D X) hahaha ja de gleder jeg med også til!!

Back
Topp