Sykehus

Babyivente

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2018
heihei! Snakket akkurat med legen min som sendte fødeplass til sykehuset - jeg bare lurer på hvor lang tid det tar før man får «bekreftelsen» fra sykehuset i posten? :)

Oj! Er det noe man snakker om i første legetime? (Førstegangs her)

Her er det bare ett sykehus aktuelt som fødeplass. Jeg var til første kontroll 22.03, og fikk innkalling til ordinær ultralyd i posten mindre enn en uke senere. Fikk da også med skjemaer jeg skal sende til sykhuset ca fire uker før termin. Så gikk ganske fort [emoji4]

Her er det bare ett sykehus aktuelt som fødeplass. Jeg var til første kontroll 22.03, og fikk innkalling til ordinær ultralyd i posten mindre enn en uke senere. Fikk da også med skjemaer jeg skal sende til sykhuset ca fire uker før termin. Så gikk ganske fort [emoji4]

Ahaa, supert! Håpet det ikke skulle ta lang tid - hehe..

Oj! Er det noe man snakker om i første legetime? (Førstegangs her)
Sist så snakket vi så vidt om det, legen ga meg masse info også kunne jeg velge å søke der og da, eller søke senere. Jeg søkte med en gang. Han søkte oul for meg samtidig, men det var uavhenigig av hvor jeg ville føde

heihei! Snakket akkurat med legen min som sendte fødeplass til sykehuset - jeg bare lurer på hvor lang tid det tar før man får «bekreftelsen» fra sykehuset i posten? :)
Legen min sendte søknad til Ahus 1. mars, og jeg fikk brev med plass og time til oul 7. mars, så her gikk det fort.

Fikk du på selve s hus eller det «andre» stedet? Du var heldig, mange på a hus får oul i uke 22 :O
Måtte sjekke innkallingen, og jeg skal på selve Ahus ja. Visste ikke at de hadde ultralyder noe annet sted? Uke 22 er lovlig sent synes jeg, og jeg som var skuffet over at jeg måtte vente helt til uke 19 [emoji15] har et risikosvangerskap og blir fulgt tett opp av sykehuset allerede, så kanskje det er derfor jeg har vært heldig.

1-2 uker er normalt :) Spørs hvor du skal føde.

Var til legen en torsdag, hadde fått bekreftelse på ultralydtime fra sykehuset på mandagen allerede. Inne på minhelse.helsenorge.no riktig nok. Fikk i posten en uke seinere (påske i mellom). Som nevnt var dette kun ultralydtime, men kan ikke huske å ha fått noe annet brev om bekreftet fødeplass sist. Men for all del, jeg kan ha glemt det. Hehe

Back
Topp