heihei! Snakket akkurat med legen min som sendte fødeplass til sykehuset - jeg bare lurer på hvor lang tid det tar før man får «bekreftelsen» fra sykehuset i posten? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oj! Er det noe man snakker om i første legetime? (Førstegangs her)
heihei! Snakket akkurat med legen min som sendte fødeplass til sykehuset - jeg bare lurer på hvor lang tid det tar før man får «bekreftelsen» fra sykehuset i posten?[/QU
Tror det tok en uke eller to da jeg var gravid 1. gang.
Her er det bare ett sykehus aktuelt som fødeplass. Jeg var til første kontroll 22.03, og fikk innkalling til ordinær ultralyd i posten mindre enn en uke senere. Fikk da også med skjemaer jeg skal sende til sykhuset ca fire uker før termin. Så gikk ganske fort [emoji4]
Sist så snakket vi så vidt om det, legen ga meg masse info også kunne jeg velge å søke der og da, eller søke senere. Jeg søkte med en gang. Han søkte oul for meg samtidig, men det var uavhenigig av hvor jeg ville fødeOj! Er det noe man snakker om i første legetime? (Førstegangs her)
Legen min sendte søknad til Ahus 1. mars, og jeg fikk brev med plass og time til oul 7. mars, så her gikk det fort.heihei! Snakket akkurat med legen min som sendte fødeplass til sykehuset - jeg bare lurer på hvor lang tid det tar før man får «bekreftelsen» fra sykehuset i posten?![]()
Legen min sendte søknad til Ahus 1. mars, og jeg fikk brev med plass og time til oul 7. mars, så her gikk det fort.
Er 19+0 når jeg skal ha oul [emoji4]Supert! Håper jeg får den neste uke! Har a hus selv! Hvilken uke fikk du oul time?
Er 19+0 når jeg skal ha oul [emoji4]
Måtte sjekke innkallingen, og jeg skal på selve Ahus ja. Visste ikke at de hadde ultralyder noe annet sted? Uke 22 er lovlig sent synes jeg, og jeg som var skuffet over at jeg måtte vente helt til uke 19 [emoji15] har et risikosvangerskap og blir fulgt tett opp av sykehuset allerede, så kanskje det er derfor jeg har vært heldig.Fikk du på selve s hus eller det «andre» stedet? Du var heldig, mange på a hus får oul i uke 22 :O