sykehus, oppdatert

mrs.L

Elsker forumet
Uff er bare en kjapp tur hjemmom i går ble nemlig gullet mitt lagt inn på sykehuset.. Går mye bedre nå men var skikkelig skummelt i går..
Var reist på dagstur til mamma og pappa si hytte siden det var fint vær og mannen min er reist i nordsjøen igjen. Da vi kom inn der syns mamma at gullet så litt blek ut. Hadde ikke hatt store matlysten heller (alt var normalt ved frokosten og hjemme før vi gikk). Begynte å spy masse og ble liggende helt slapp å bare stirre. Ble redd å tenkte på vaksinen hun fikk på torsdag. Mamma ringte legevakta å snakket med ei kjempekoselig dame som så det var bare å komme så skulle vi få komme inn med en gang. Siden vi var på hytta måtte vi jo vente til båten kom, tar heldigvis ikke mer enn 15 min til byen. Kom oss nå opp på legevakta hvor det hadde vært vaktskifte og fikk byrskt beskjed om å fylle ut papirer ¨å vente på lik linje med alle andre.. Jaja.. Tok heldigvis ikke lang tid for Johanna ble dårligere, huden var grå, hun pustet rart og bare lå helt slapp og apatisk.. Når vi kom inn til innskrivning og damen som hade vært litt byrsk, ble hun helt hvit da hun kikket oppi vogna. Hun tok vogna og sprang inn på nærmeste legekontor og heiv ut dem som allerde var der inne. Kjente på dette tidspunktet at jeg var på god vei til å få panikk. Legen tok et raskt kikk på henne og sa til innskrivningsdamen at hun fikk følge barnet ned på akutten. Dette svarte hun nei til, for hun ville ikke ha ansvaret for barnet på vei ned til sykehuset hvis det skulle skje noe på veien.. Legen tok beina fatt og sprang med vogna ned på sykehuset. Oppe på barneavdelingen tok de masse prøver og satte drypp. Begynte med antibiotika med en gang for evt. infeksjon. Ble altså lagt inn i går, Blodprøvene som er sendt til dyrkning har jeg ikke fått svar på enda, crp'en var gått ned siden i går. Idag virker hu helt pigg og sjarmerer alle med smil og pludder! Mamma og pappa er opp med hu nå sånn at jeg fikk gått hjem å dusjet, kokt flasker og matet dyra.

Blei langt å rotet dette.. Sorry.. Men godt å få det ut..
Må løpe! Snakkis når vi skrives ut[:)]

Hjemom en liten tur. Denne gang med prinsessa! Har fått permisjon noen timer i dag, Deilig det[:D] Ser ut så vi kommer hjem i morgen, håper det.. Laaange dager på sykehuset.

Tusen takk for alle lykkeønskninger og trøsteklemmer forresten!!! Hjelper på i en vond tid det[;)]

Har ikke fått noe sikkert svar på hva det kan ha vært enda.. mener en infeksjon eller en type tarmslyng.. Begynte jo på en breispektret antibiotika med en gang så crp'en er normal nå[:)] Er det tarmslyng kan det skje igjen.. Håper det "bare" var en infeksjon.. Får svar på blodprøver som er sendt til dyrkning i morgen får gjerne et klarere svar da. På spørsmål om de tror det kan ha noe med vaksinen å gjøre svarer alle legene nei, siden det gikk forholdsvis lang tid mellom den og dette som skjedde. Så kommer nok til å forsette vaksinasjonsprogrammet ja!

Snakkis forhåpentligvis i morgen da![:D]

Uff, fikk frysninger og gråten i halsen når jeg leste dette...

Håper prinsessa blir helt frisk og at de finner ut av hva som var galt...

god bedring fra oss[:)]

ORIGINAL: Solvit

Huff dette var ingen trivelig lesing. Stakkars dere! Funnet ut hvorfor hun ble så dårlig? Håper hun blir fort  frisk. god bedring.

Huff, nei dette var fælt[:(] God bedring! Stakkers liten...

Oi, sitter her med tårer i øyene! [:(] Håper hun blir bra fort, og at det ikke er noe alvorlig!

GOD BEDRING!!

Å fy da, dette var skummel lesing vennen! Gikk kaldt nedover ryggen på meg her nå... Håper alt blir bra igjen fort og at de finner ut hva det var som forårsaket dette. Stakkar, du må jo ha vært livredd! Hadde blitt passe hysterisk jeg hadde en lege løpt med ungen min til akuttmottaket... Kan det være reaksjon på vaksinen så lenge etter da? I såfall blir jeg rimelig betenkt ang den altså.... skumle greier!

ORIGINAL: TinkaNussi

har ikke lyst å gi gutten min vaksine jeg. virker som det gjør alt værre.

Er livredd for vaksinene, er så redd han skal reagere kraftig på det.
Viss det er det ho har reagert på blir det ikkje eg som går på vaksinering med Tobias[&:]

Håpe de finn ut ka det var og at ho blir fort bra igjen.
*trøsteklem*

Uff da, dette hørtes da veldig farlig ut, forstår godt at du ble redd.
Godt at hun har det bedre i dag da!!![:)]

uff, fikk skikkelig vondt jeg nå [:(]. Håper hun snart blir bedre og at det ikke er noe alvorlig. Lykke til. Klem  

ORIGINAL: Isabelles mamma

Åjsann. Blir helt skjelven bare av tanken.[&:]
Lykke til, og god bedring til hun lille!

sign

ORIGINAL: Solvit

Huff dette var ingen trivelig lesing. Stakkars dere! Funnet ut hvorfor hun ble så dårlig? Håper hun blir fort  frisk. god bedring.

Signerer denne. Sitter her med taarer i oynene jeg naa.

ORIGINAL: Sara Emilie's mamma

Uff, fikk frysninger og gråten i halsen når jeg leste dette...

Håper prinsessa blir helt frisk og at de finner ut av hva som var galt...

god bedring fra oss[:)]

Sign

off og off... stakkars liten og stakkars deg.. var skikkelig skremmende det der... håper at hun blir fort i form igjen... mange tanker og klemmer herfra!!! [:)]og spørr du meg syns jeg at små barn burde gå forran i køen på legevakta... [:@][:@] har med tiden sittet der noen timer ja... MASSE GOD BEDRING!!!  ( og lurer sterkt på hva som var årsaken...)

Huff, stakkar liten! Håper de finner ut hva som feiler lille prinsessa di og at det ikke er noe alvorlig[&:]. Sender masse god bedringsklemmer fra Sebastian og meg. [:)]

uff.. kan bara tänka mig tanken på hur de måste ha varit.. hoppas de går bättre me din lilla söta och att de finner ut av vagd det kan ha varit..

ORIGINAL: Isabelles mamma

Åjsann. Blir helt skjelven bare av tanken.[&:]
Lykke til, og god bedring til hun lille!

tenker mye på dere, håper dere snart er hjemme igjen!!![:)]

x fingrene for infeksjon da... [&:] selv om ingen av delene var noe hyggelig!!! fortsatt god bedring!! klem herfra!![:)]

ønsker dere fortsatt lykke til og håper dere blir utskrevet imorgen [;)]

Back
Topp