sykehus kontroll

Suzie <3

Forelsket i forumet
I morgen går turen til sykehuset med tre gutter på 6 år, 4 år og 10.mnd
Skal på kontroll etter blødningen jeg hadde for snart 2 uker siden, kan ikke si jeg gleder meg til dette.. Har ikke fått time annet enn at vakthavende lege skal se på meg når hun/ han har tid..(første mann til mølla) Det blir mest sannsynlig innvendig ul noe som jeg ikke gleder meg til kan du si. men kjenner jeg kommer til å slappe godt av etter på hvis det ser bra ut i morgen. :-) men vet ikke hvor lang tid dette kommer til å ta.. kult å ha hele dagen med tre små barn innelåst på en liten gyn. avdeling.. ( stakkars avdeling:-/ )

Lykke til i morgen, alt er nok bra skal du se! :))

Masse lykke til.

Trolljente født 13.10.2011
Lillebror/søster ventes 28.03.2014

Håper alt går bra! :)

Håper alt så fint ut :) klem til deg

merker jeg små stresser bare jeg hørte passe på 3gutter alene, på sykehuset, jeg passa nevøen min når han var på sykehuset, og var helt utslitt etterpå:P

men lykke til i mårra med undersøkelsen:D det går nok fint:)

da va undersøkelsen overstått..
Alt var bra med den lille :-) Men hematomet som de kaller det var der fremdeles, men det ligger litt utenfor fosteret og virker mer flytende og oppløselig enn sist. Morkaken ligger på fremsiden så legen forventet nesten at jeg ville få flere blødninger og det kan fremdeles gå begge veier.. ingen lange flyturer og ingen fjellturer :-( MEN ALT BRA MED MINI :-)

Krysser alt jeg eier og har for at dette går bra!

Godt å høre at mini har det bra inni der da <3

Kine snart mamma til fire <3

Back
Topp