Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skal jeg. Usikker på om de setter meg igang. Har time på ul kl 14. Men er temmelig klar for å bli ferdig nå.Ønsker deg lykke til i morgen
Jeg fikk min første modningspille på en torsdag. Og det var alt jeg trengte for tidlig fredag fødte jeg
Håper dem setter deg i gang i morgen
Hold oss oppdatert
Ja det går kjempe tregt og får ikke gjort noe fornuftig. Dritt kjedelig å ha time så seint på dagen.Tenker på deg, og krysser fingrene. Tenker timene frem til kl.14.00går tregt
åå så frustrerende!! Se en film nå, så er plutselig tiden der (med mindre du har lang reisevei da, aha)Ja det går kjempe tregt og får ikke gjort noe fornuftig. Dritt kjedelig å ha time så seint på dagen.
SignererÅåå ja ser at det er lurt å vente ja!
Håper du har god effekt av igangsetting imorgen.. Krysser fingrene for deg!♡♡
Ja den ballongen er jo ikke noe kjekk. Heier på deg! Var det generelt mange fødsler eller generelt mange risikofødsler?Har nesten ikke sovet i natt. Kjenner hele kroppen er spent. Følelsene er todelt. Ene vil bli ferdig og andre gruer seg sinnsykt mye til fødselen. Vet den blir heftig med igangsettelse. Håper bare jeg er så pass moden at jeg slipper ballong.