Sykehus i morgen, igangsettelse

Lennil80

Forelsket i forumet
Spent i morgen på sykehuset, om det blir igangsettelse da eller fredag. Håper egentlig i morgen så blir jeg ferdig.

Har masse nedpress, kynner og til tider små rier som ikke blir regelmessig. Håper jeg er moden, slik at det går fort og ikke drar ut i mange dager.

Ønsker deg lykke til i morgen :p
Jeg fikk min første modningspille på en torsdag. Og det var alt jeg trengte for tidlig fredag fødte jeg :D
Håper dem setter deg i gang i morgen ;)
Hold oss oppdatert :D

Lykke til! Blir nok godt å bli ferdig nå. :Heartred

Ønsker deg lykke til i morgen :p
Jeg fikk min første modningspille på en torsdag. Og det var alt jeg trengte for tidlig fredag fødte jeg :D
Håper dem setter deg i gang i morgen ;)
Hold oss oppdatert :D
Det skal jeg. Usikker på om de setter meg igang. Har time på ul kl 14. Men er temmelig klar for å bli ferdig nå.

Masse lykke til! [emoji1][emoji173]

Lykke til, håper du er litt moden, så det ikke tar en evighet[emoji18][emoji28]

Da er jeg ferdig på sykehuset. Gjort alle forberedelser og blir satt igang i morgen formiddag. Pga føden var helt full i ettermiddag. Overlegen som var på vakt ville vente til i morgen, pga flere risiko fødsler som var igang nå. Da han ønsket at det skulle være nok folk på jobb til å ivareta hele forløpet på en god måte. Da det var lettere å få overlege til å bli igjen på vakt hvis det ble fult hus enn å ringe etter en ekstra på ettermiddagen når de var gått hjem. I tillegg når de viste at jeg kommer i morgen, så kunne de eventuelt øke bemanningen pga jeg med min sykdom er risiko og barnet er risiko fødsel. Det trygger meg at han var ærlig og ønsker å ivareta meg og barnet på en god måte.

Var enig med ham og forstod begrunnelsen hans. Håper bare jeg er så pass moden som de andre gangene at en tablett har vært nok og litt akupunktur.

Så er jeg heldig er jeg mamma igjen i morgen ettermiddag/kveld.

Andre som har født på kk i det siste

Ååå ja ser at det er lurt å vente ja!

Håper du har god effekt av igangsetting imorgen.. Krysser fingrene for deg!♡♡

Har nesten ikke sovet i natt. Kjenner hele kroppen er spent. Følelsene er todelt. Ene vil bli ferdig og andre gruer seg sinnsykt mye til fødselen. Vet den blir heftig med igangsettelse. Håper bare jeg er så pass moden at jeg slipper ballong.

Har nesten ikke sovet i natt. Kjenner hele kroppen er spent. Følelsene er todelt. Ene vil bli ferdig og andre gruer seg sinnsykt mye til fødselen. Vet den blir heftig med igangsettelse. Håper bare jeg er så pass moden at jeg slipper ballong.
Ja den ballongen er jo ikke noe kjekk. Heier på deg! Var det generelt mange fødsler eller generelt mange risikofødsler?

Har litt panikk for at de skal utsette igangsettingen min neste fredag:shy:

Back
Topp