Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var der på omvisning i går og syntes det så veldig ålreit ut eneste jeg tenkte over er at fødestuene er ganske små rom hvis både jordmor og kanskje en lege eller gynekolog er innom så blir det liksom trangt?Har født 3 ganger på Kongsberg og håper jeg får føde der denne gangen også Jeg har bare gode opplevelser derfra, det er ikke så stort og de tar seg god tid og gjør alt de kan for at man skal føle seg trygg og ivaretatt.
Var der på omvisning i går og syntes det så veldig ålreit ut eneste jeg tenkte over er at fødestuene er ganske små rom hvis både jordmor og kanskje en lege eller gynekolog er innom så blir det liksom trangt?
Hvor fødte du sist?
Bare født på Sus i Stavanger.
Hvor skal du føde nå?
Samme sted.
Hvilke inntrykk, og erfaringer har du fra dette stedet?
Tja litt delt Noen gode, og noen dårlige.
Dem har ikke altid gjort en bra jobb, eller godt inntrykk. På meg/oss. Derfor synes jeg det er greit at vi kan be om andre. Og derfor gir jeg tilbakemelding på godt, og vondt!
Gode og dårlige erfaringer, tips og triks
Stol på magefølelsen din, si i fra, bytt jordmor om det skurrer, om du ikke liker, og si i fra be mannen din, eller partner gjør det for deg.
Jeg skal på vanlige føden, også på barsel hotellet noen døgn. For, og få litt tid til det nye før vi kommer hjem til 2 små, og 3 store og ALT det medfører. IKKE ta for god fisk at du får dobbelt rom selv om dem sier det er i orden og klart. Der lå det plutselig andre når vi kom inn. Dermed fikk mannen min beskjed om å dra hjem etter traumatisk fødsel kl.02.30 på natta.
Ikke kom legen når JM ba mannen min ringe i snora flere ganger, for og få meg ned til haste ks heller. Til slutt måtte hun bare si til meg du må føde til tross for 3-4 cm åpning og jeg skal hjelpe deg, og åpne opp med hendene mine...