2008/2013/2014
Glad i forumet
Hvor mange dager må man være på sykehuset etter fødselen? ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det Haukeland på sitt beste? For samme opplevelse hadde jeg der da jeg fikk Angelica! Jeg ringte på, dem kom, dyttet ungen på puppen og gikk ut igjen!!! Vi reiste også tidlig pga det!Jeg fikk INGEN hjelp til ammingen til tross for at vi ikke fikk det til og spurte flere ganger. Så vi valgte å reise hjem en dag før til tross for at de frarådet det pga fødselsvekt.
Tydeligvis.. Hurra? Håper ammingen går bedre denne gangen for sist slet jeg i 3,5 mnd før jeg endelig fikk dreisen på det!!Er det Haukeland på sitt beste? For samme opplevelse hadde jeg der da jeg fikk Angelica! Jeg ringte på, dem kom, dyttet ungen på puppen og gikk ut igjen!!! Vi reiste også tidlig pga det!
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Ja her gikk det 10 uker med intens prøving til melken var såogsi borte... håper på å få til ammingen denne gang. Men mye av grunnen til at det ikke gikk sist var nok at snuppa hadde feil sugeteknikk...Tydeligvis.. Hurra? Håper ammingen går bedre denne gangen for sist slet jeg i 3,5 mnd før jeg endelig fikk dreisen på det!!
Ja her gikk det 10 uker med intens prøving til melken var såogsi borte... håper på å få til ammingen denne gang. Men mye av grunnen til at det ikke gikk sist var nok at snuppa hadde feil sugeteknikk...
Ja det har alt å si! Det var det som var problemet her og. Jeg hadde heldigvis mye melk men mistet den flere ganger fordi hun ikke fikk den ut. Hadde betennelse, trøske og raufoldsfenomen. Pumping for å gi på flaske så sårene skulle gro etter at hun hadde bitt av meg begge brystvortene. Jada. Vi var gjennom det meste. Kan umulig gå verre neste gang. Men jeg er blandt de heldige som fikk det til til slutt og hjelpe meg det var verdt det!! Ammet hun til hun var nesten 1,5.
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app