sykehus baggen nå???

malrodien

Gift med forumet
var på mammanett i sta.. fikk litt panikk kan man si

[link=http://www.mammanett.no/design.php?side=Graviditet/pakke]http://www.mammanett.no/design.php?side=Graviditet/pakke[/link]

Blir nok ikke å pakke min før jeg drar ned i uke 35 jeg..! Satser på at ingenting skjer her oppe, da jeg da evt. må med fly til Tromsø for å ligge der ei stund... [:)] Han i magen får bare vente til rundt termin..!!

Oi! Har egentlig ikke tenkt så mye på at det nærmer seg.. Har fortsatt mye jeg har planer om å få gjort FØR hun kommer så sykehusbaggen virker så langt unna[8|]

Men er sikkert lurt å tenke på den snart.. I alle fall starte planleggingen. Vil sikkert ha en ny kosedress og slikt i den og den bør jo kjøpes av meg, ikke sambo[;)][:D]

ja, jeg har også lagt merke til at det allerede nå står at bag'en bør være pakket... Jeg har jo vasket de klærne jeg har tenkt å ha i bag'en, men mesteparten av det som skal med kan jeg jo ikke pakke nå, fordi jeg bruker det til vanlig. Får se om jeg gjør det når vi kommer hjem fra Oslo igjen... Føles liksom litt teit å pakke nå, når jeg ikke tror jeg trenger den på 3 måneder!

ORIGINAL: Actrine

Må du føde i Tromsø Almyrida24?

Jeg drar ned til vestlandet der jeg er fra, men hadde jeg ikke gjort det, måtte jeg født i Tromsø ja.. De har nemlig ikke fødeavdeling her oppe..! Så da hadde jeg måtta reist ned 2 uker før termin og bodd på hotell fram til fødselen.. Men det slipper jeg heldigvis siden jeg drar til mamma og de.. [:D] Tar ferie og fødsel i samme slengen..!

tenkte jeg skulle vente til jeg kom i uke 32 med baggen.. er rundt den tiden jeg skal vaske baby klærene også...

Trenger man virkelig såååå mye, blir jo en hel koffert... Vi bor fem min fra sykehuset så mannen får hente det jeg mangler. Skal ikke pakke noe ennå tror jeg...

ORIGINAL: bæibi

Trenger man virkelig såååå mye, blir jo en hel koffert... Vi bor fem min fra sykehuset så mannen får hente det jeg mangler. Skal ikke pakke noe ennå tror jeg...

sant nok... tar vel to hele minutter å kjøre til sykehuset herfra, men allikevel har jeg den lange lista over ting som skal ta med meg... Sånn går det når jeg har så lang tid å planlegge på...[8D]

Må innrømme at jeg ikke har tenkt på den bagen enda...men får vel muligens begynne å pakke etterhvert...må jo skaffe meg en del ting også ser jeg...

Har ikke amme-BH'er eller topper som er tilpasset amming...og Maja har ikke varme klær som strømpebukser og sånt heller....Håper jo egentlig at jeg har fryyyyyktelig god tid da!

M

Ups! Den har jeg ikke begynt på enda. Men jeg har skrevet liste da, med ting jeg må huske å pakke. Har laget liste for alt. Elsker lister [:D][;)]

ja, jeg kan ikke la være å tenke på den historien om han mannen som skulle pakke bagen da vannet til kona hadde gått. Vel fremme på sykehuset pakket de opp en pakke bind, en kneipp, og et par høyhæla sko....

Lista mi ligger klar på pc'n, så om det skulle skje noe er den lett tilgjengelig... (jeg elsker også lister... har liste over hva som skal pakkes, navn, hva jeg har av utstyr og klær, hva jeg trenger av utstyr og klær...)

ORIGINAL: lenemor

ja, jeg kan ikke la være å tenke på den historien om han mannen som skulle pakke bagen da vannet til kona hadde gått. Vel fremme på sykehuset pakket de opp en pakke bind, en kneipp, og et par høyhæla sko....

Lista mi ligger klar på pc'n, så om det skulle skje noe er den lett tilgjengelig... (jeg elsker også lister... har liste over hva som skal pakkes, navn, hva jeg har av utstyr og klær, hva jeg trenger av utstyr og klær...)

den historien er morsom! et råd er å kjøpe bryst-vorte-salve, fordi brystene kan bli ganske såre når man begynner å amme... min stakkars sambo måtte ut å kjøpe salve mens jeg lå på føden... tror ikke han syntes det avr så enkelt!! [;)]
Men blir nok en stund til jeg pakker ja... gikk ei uke over tia sist, så det blir neppe noe mye før iallefall...
et annet tips: når dere skal ut å kjøpe amme-bh, anbefaler jeg kappahl sine... de er med bøyle, å ser FIN ut, å ikke så veldig dyre heller! Jeg var storfornøyd med dem jeg!

ORIGINAL: emmas mamma

den historien er morsom! et råd er å kjøpe bryst-vorte-salve, fordi brystene kan bli ganske såre når man begynner å amme... min stakkars sambo måtte ut å kjøpe salve mens jeg lå på føden... tror ikke han syntes det avr så enkelt!! [;)]
Men blir nok en stund til jeg pakker ja... gikk ei uke over tia sist, så det blir neppe noe mye før iallefall...
et annet tips: når dere skal ut å kjøpe amme-bh, anbefaler jeg kappahl sine... de er med bøyle, å ser FIN ut, å ikke så veldig dyre heller! Jeg var storfornøyd med dem jeg!

tenkte jeg skulle gå en tur i fjæra i sommer og finne albu-skjell å ha på brystknoppene, og så har jeg kjøpt silikon ammeinnlegg, og de skal motvirke lekkasje - så da skal man ikke bli så sår... vi får se - men jeg skal nok investere i en sånn salve allikevel ja!

hva er albuskjell?

Jeg fikk albuesjell på sykehuset sist gang.. tror jeg har de liggende en plass... men hvor får man kjøpt silikon-amminnlegg? DET har ikke jeg hørt om før... blir de ikke veldig tette? i forhold til f.eks ull?
Avent har en bryst-vort-salve som er veldig bra. lita å dyr flaske, men den holder for evig [;)]

så man skal ha skjell på puppa?

men jeg har så små brystknopper (quoting lenemor[:D])
at jeg tror ikke di vil sitte[&:]

ORIGINAL: hvitbeis

så man skal ha skjell på puppa?

men jeg har så små brystknopper (quoting lenemor[:D])
at jeg tror ikke di vil sitte[&:]

de sitter fast når de er under bh'en[:D] mine er ikke så store de heller... men hele puppesystemet blir nok større når man ammer, så det går nok greit !![:D]

Back
Topp