Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Actrine
Må du føde i Tromsø Almyrida24?
ORIGINAL: bæibi
Trenger man virkelig såååå mye, blir jo en hel koffert... Vi bor fem min fra sykehuset så mannen får hente det jeg mangler. Skal ikke pakke noe ennå tror jeg...
ORIGINAL: lenemor
ja, jeg kan ikke la være å tenke på den historien om han mannen som skulle pakke bagen da vannet til kona hadde gått. Vel fremme på sykehuset pakket de opp en pakke bind, en kneipp, og et par høyhæla sko....
Lista mi ligger klar på pc'n, så om det skulle skje noe er den lett tilgjengelig... (jeg elsker også lister... har liste over hva som skal pakkes, navn, hva jeg har av utstyr og klær, hva jeg trenger av utstyr og klær...)
ORIGINAL: emmas mamma
den historien er morsom! et råd er å kjøpe bryst-vorte-salve, fordi brystene kan bli ganske såre når man begynner å amme... min stakkars sambo måtte ut å kjøpe salve mens jeg lå på føden... tror ikke han syntes det avr så enkelt!! [;)]
Men blir nok en stund til jeg pakker ja... gikk ei uke over tia sist, så det blir neppe noe mye før iallefall...
et annet tips: når dere skal ut å kjøpe amme-bh, anbefaler jeg kappahl sine... de er med bøyle, å ser FIN ut, å ikke så veldig dyre heller! Jeg var storfornøyd med dem jeg!
ORIGINAL: hvitbeis
så man skal ha skjell på puppa?
men jeg har så små brystknopper (quoting lenemor[:D])
at jeg tror ikke di vil sitte[&:]