sykehus bagen :)

Har ikke pakket enda da jeg er på "reise" og bruker baggen jeg skal bruke som fødebag... men skal hjem igjen på onsdag så blir sikkert å pakke fødebaggen de dagene etter jeg er kommet hjem :)

Hva har dere egentli pakket? for er veldi usikker på hva jeg skal ta med....

Jeg har pakket ned 2 sett med klær til meg selv, tøfler, slaskeklær og toalettartikler, samt hånduk :)
+ at jeg har pakket ned noen få bøker, mobil lader, og forskjellig anna kos til lange kvelder :)

Jeg er begynt...men må skrive meg ei liste og fullføre!!! Er så ufattelig treg for tiden, veldig flink til å tenke men ikke gjennomføre! :smiley-ashamed008
Kanskje jeg skulle gå ned å gjøre det nå!! Må bare trykke litt på dataen først ;)

Samma här...:-)
Ska också de till att få det gjort färdigt IDAG! Det kan ju i teorien ske när som helst nu...

Tenkte jeg skulle begynne litt med bagen i dag , siden det bare er 40 dager igjen i morgen , så er det greit og ha det klart ;) Og magefølelsen sier han ikke har planer om å vente helt til termin og han ligger veldig langt nede nå så :P
Gleder meg <3

Burde nok skrive en liste i vart fall, for det kommer garantert slutte med at gubben må pakke den....

Back
Topp