sykehus bagen :)

suschi

Forelsket i forumet
har omsider makket meg til å pakke den ;) flere som har det?

• Liker
Reactions: jc
Har begynt å pakke, men bør se å gjøre den helt ferdig.. Har en følelse av at han vil komme ut litt tidligere enn jeg vil... :P

Har pakka til babyen, men ikke me selv enda :) må få vaska opp alt jeg skal ha med. Men regner med at den er pakka før helga, forhåpentligvis ;)

Nei, ikke i nærheten av å bli ferdig med den.
Er så mye annet nå til jul, så regner med det ikke blir gjort før etterpå. Får bare håpe vi rekker det da;)

Joda den er klar:) Ikke at jeg ser for meg noe stress, bor ikke så langt unna sykehuset og om denne fødselen går 50% raskere enn forrige har vi fortsatt et hav av tid..
Har pakka til babyen også men det får gubben ta med etter fødsel. Ikke sikkert noe av det jeg har pakket passer!!
Knøttet er målt til 3600 men nr 1 var 4200 så..får se:)

Har ikke begynt en gang :/ kan vel starte med det lillebror skal ha med, for mye av det jeg skal ha med bruker jeg jo enda :P

Har ikke begynt enda, føler jeg har et hav av tid. Ordner den etter nyttår tenker jeg, da har jeg enda 4 uker til termin

Begynte å titte på ting jeg skal pakke oppi den i går, men har jo fortsatt 4 uker til termin, så har ikke pakket den ferdig enda, siden jeg tenker det fortsatt er litt tidlig, og har heller ingen planer om at hu skal komme i jula;)

Jeg er begynt...men må skrive meg ei liste og fullføre!!! Er så ufattelig treg for tiden, veldig flink til å tenke men ikke gjennomføre! :smiley-ashamed008
Kanskje jeg skulle gå ned å gjøre det nå!! Må bare trykke litt på dataen først ;)

Jeg har skrevet liste og vasket klær. Har kjøpt noen flere singletter, men må tilbake og bytte ammebhene, de var for små allerede nå, så de kommer nok ikke til å passe etter fødsel..
Tenkte jeg skulle begynne i dag, faktisk. Har funnet frem en stor toalettmappe som jeg tenkte at jeg skulle pakke alt i, også kan den stå klar på badet. Jeg må vaske bæresjalet, det har vært på mange utlån siden storebror var i det, men ellers er alt til minien klart.

Der fikk jeg fingern ut!!
Så nå er den så og si ferdig, bare mobilladeren og stikketøyet igjen ;)

Jeg begynte så smått å pakke i helgen. Klær til ungen er ferdigpakket, gjenstår bare litt av mine ting. Har lista klar, så er bare å pakke oppi etterhvert som det blir vasket. Ble litt stresset når så mange rundt meg har fått så lenge før terminen (selv om jeg sikkert går laaaangt over tiden selv!).

Jeg må pakke den til neste uke, vi reiser til Lillehammer i nyttårshelgen! Selv om det fortsatt er noen uker igjen til termin da..

Her har både bagen min og babyen sin vært pakket i 3-4 uker allerede :)
og begge står klar i gangen, så er bare å røske de med seg :)
Men håper jeg ikke trenger de før etter nyttår ;)

Har pakket bagen til jentene, men min egen har jeg ikke begynt på. Har skrevet en detaljert liste over hva jeg har tenkt å ha med meg (i tilfelle jeg ikke rekker å pakke den, og gubben må gjøre det). Forrige gang hadde jeg ikke pakken den da jeg var 11 dager på overtid engang, så er ikke kjent for å stresse med fødebagen kan du si ;) Men har planer om å få den ferdig før nyttår - vet jo aldri når tvillingene kommer :)

Har ikke pakket enda da jeg er på "reise" og bruker baggen jeg skal bruke som fødebag... men skal hjem igjen på onsdag så blir sikkert å pakke fødebaggen de dagene etter jeg er kommet hjem :)

Hva har dere egentli pakket? for er veldi usikker på hva jeg skal ta med....

Back
Topp