Sykehus bag/koffert

Robyn

Forelsket i forumet
Hello girls..[:)]
Dumt spørsmål her..
Har endelig tenkt å pakke sykehus bagen/koffert`n..
men lurte på hva har dere pakket i?
det e liksom mere plass i en bag, men jeg er vant til å bruke en koffert..hmmm...

Jeg har pakket i bag.[:)]
Noen sykehus anbefaler at man pakker i bag framfor koffert hvis man må dele rom med andre. Er lettere å trykke sammen en bag i et skap enn en koffert..[:)]

Kjøpte meg splitter ny bag idag :D Så det blir jeg å bruke..

Kjøpte meg bag på lørdag jeg også :) så da blir det bag :)

Takker for svar!
Da blir det bag på meg også [;)]
koffert tar for mye plass..

Jeg skal pakke i en liten trillekoffert..
Hater å pakke i bag, syns det blir så mye rot da[8D]

Vurderte å pakke i en liten koffert men fant ut at jeg får ikke plass til alt...
[;)]

ORIGINAL: tuttrun

Jeg har pakket i bag.[:)]
Noen sykehus anbefaler at man pakker i bag framfor koffert hvis man må dele rom med andre. Er lettere å trykke sammen en bag i et skap enn en koffert..[:)]

sign

Jeg hadde tenkt å bruke trillekoffert, hadde en ganske stor en, men så fant jeg ut at vi får så mye på AHUS så jeg pakket om til en liten bag[:D]

har pakket i en liten trillekoffert.
Pakket klær til meg selv, mammaklær vel og merke :
Bukser
gensre
sokker/truser
ammebh
crocs. greit å ha enkle inne sko å gå med, evt. tøfler
og toalettsaker

litt klær til babyene,
bodye
strømpebukse
sparkebukse
lue
og hentesett

og så skal jeg slenge oppi en joggebukse, t-skjorte og sokker til sambo

ellersmå vi huske å pakke ned kamera [:D]

jeg har pakket i en stoooor bag...[:D]

ORIGINAL: ToSmå2010

Jeg skal pakke i en liten trillekoffert..
Hater å pakke i bag, syns det blir så mye rot da[8D]

her og.. pakket altfor mye sist, så denne gangen pakker jeg lite.

Har pakket to bager faktisk, én til baby og én til meg. [8D] Bagen kan pakkes lettere sammen og er nok mest praktisk dersom det er litt trangt. Men dette kommer jo an paa sykehuset.

ORIGINAL: Jamp

Har pakket to bager faktisk, én til baby og én til meg.
[8D] Bagen kan pakkes lettere sammen og er nok mest praktisk dersom det er litt trangt. Men dette kommer jo an paa sykehuset.

sign. samme her [;)]

Jeg har ikke kommet så langt enda. Vurderer å pakke i 3t-sekken min, men etter jeg har lest
alle de laaange listene over hva man skal ha med seg så kan det kanskje bli litt knapt med plass?

Må kanskje gå til innkjøp av en litt større bag, hmm.

Jeg har kjøpt meg en ny og stor bag med plass til alt jeg trenger! [:)] Og den står ferdig pakket og klar!

ORIGINAL: mii89

Jeg har ikke kommet så langt enda. Vurderer å pakke i 3t-sekken min, men etter jeg har lest
alle de laaange listene over hva man skal ha med seg så kan det kanskje bli litt knapt med plass?

Må kanskje gå til innkjøp av en litt større bag, hmm.

Pakk det du føler du trenger.[;)]
Jeg har ikke pakket mye. Litt klær (dvs. joggebukse og topper + en jakke) til meg, og undertøy da.
Toalettsaker og et skift til mannen (joggebukse, t-skjorte, sokker og bokser). To bodyer, en bukse, jakke og lue + hentesett til den lille.

Back
Topp