Sykefravær

Hvis du ikke er frisk, da ikke dra på jobb!

Uanset hva chefen/kolleager skulle tenke, da får de ikke gjort noe med det, man har lov at være syk. :happy:

Kjenner det fra mig selv, liker ikke ringe inn syk, men hvis jeg ikke klarer dra på jobb, da må jeg tenke på mit eget beste og ikke alle andre sit. (Jobber i barnehage, ikke altid like lett om man ikke er i form der, man er jo tilstede 100% hele dagen)
Det ble egenmelding alle dagene denne helgen :shy: dagen idag har jeg strevd meg gjennom sammen med ungene. Hadde barnevakt til dem siden både jeg og samboer skulle jobbe, men nå endte en av ungene der opp med å våkne med feber. Så da får man hive innpå ibux og komme seg gjennom dagene :)

Det ble egenmelding alle dagene denne helgen :shy: dagen idag har jeg strevd meg gjennom sammen med ungene. Hadde barnevakt til dem siden både jeg og samboer skulle jobbe, men nå endte en av ungene der opp med å våkne med feber. Så da får man hive innpå ibux og komme seg gjennom dagene :)

Oh, trist det med våkne barn med feber. Men er bra du tok egenmeldning, man må tenke på sit eget helbred også, man kan ikke altid leke superhelt :confused005:happy::happy:

Back
Topp