er SÅ sjarmerende.. [:D]
Sambo har gått å hangla i mange dager, og kom seg nå til legen, så Apoccilinen er i hus.. Får satse på han er bedre snart da.. Hehe.. [8D][:D]
Sambo har gått å hangla i mange dager, og kom seg nå til legen, så Apoccilinen er i hus.. Får satse på han er bedre snart da.. Hehe.. [8D][:D]