Syke menn..

Almyrida81

Forumet er livet
VIP
er SÅ sjarmerende.. [:D]
Sambo har gått å hangla i mange dager, og kom seg nå til legen, så Apoccilinen er i hus.. Får satse på han er bedre snart da.. Hehe.. [8D][:D]
 
vet jeg alt om... g går med mer eller mindre kronisk bihulebetennelse og jeg begynner å bli lei av å høre om konsistensen og fargen på snørret hans!
 
JA, de er riktig så sjarmerende....[:-]
 
Ja, også tar de det alltid med stoisk ro og klager ALDRI....
 
[8D]
 
Back
Topp