Syke menn.....

Bondemamma

Forelsket i forumet
Februarlykke 2015
Nå har sambo vært hjemme og ligget på sofaen siden lørdags kveld. Ikke gjordt en dam shit. Bare klagd og søtet og kjeftet. Sur som en sitron. Nå eg jeg drit lei! Han er til vanlig en arbeidakar som jobber fra morgengry til nattemørket. Har alltid noen prosjekter han tutler med. Nå har han okkupert sofa og tv sid3n lørdag, klagd på ekkel matlukt, fått kjeft fordi jeg prata om mat, kjeft for jeg prata til ham mens han ser programmet sitt, klagd på så å så alt. Ikke lett å holde maska når han er sånn. Heldigvis jobb i morgen. Da skal jeg ligge på.sofqen og se seriene mine og nyyyyyte roen mens lillemor er i bhg :)

Måtte bare få det ut så jeg ikke rivet hodet av ham :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Hahahah, kjenner meg igjen!!!
Får veldig dårlig samvittighet fordi sambo alltid er så snill når jeg er sjuk - mens jeg har virkelig ingen tålmodighet med han når han er dårlig!

Hater å høre på klaging og syting! ;-)

Høres ut som han er litt gravid han også :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Det som gjør det så mye verre er at han ikke er noe særlig mer hjelpsom/omsorgsfull når jeg er syk. Ikke i det hele. Jeg må fremdeles gjøre mine daglige oppgaver.

Det som gjør det så mye verre er at han ikke er noe særlig mer hjelpsom/omsorgsfull når jeg er syk. Ikke i det hele. Jeg må fremdeles gjøre mine daglige oppgaver.

Da hadde i hvert fall jeg blitt irritert! Håper du får nyte dagen i morgen til det fulle :)

Sent from my iPad using BV Forum

Høres ut som han er litt gravid han også :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Sto vist på et eller annet nyhetsbrev om noe som het sympatigravid eller noe slikt :) mannan kan også bli rammet av svangerskapskvalme, vektøkning og hormonforstyrrelser :) thihi , kanskje det er det han er :)
Men bra du får sofa og tv tilbake :) :)

Mamma til to store, og har lille attpåklatt i magen

Det som gjør meg så irri er at min sambo blir sjuk på en veldig ullen måte. Jeg får omgangssjuka, feber, influensa eller bihulebetennelse. Han blir rar i kroppen, svimmel og slapp. "Virus" kaller han det. Aldri sånn sjuk-sjuk.

Det som gjør meg så irri er at min sambo blir sjuk på en veldig ullen måte. Jeg får omgangssjuka, feber, influensa eller bihulebetennelse. Han blir rar i kroppen, svimmel og slapp. "Virus" kaller han det. Aldri sånn sjuk-sjuk.
Det er det min og pleier bli. Jeg og lillemor fikk omgangssyke da hun var 5 mnd. Begge spydde i 12 timer. Han skeit en gang og spydde en gang... så var han ferdig. Fikk lite sympati siden " det var jo ikke såå gale" ...

Noen mannfolk er bare så syyke når de er uggen/syk akkurat som de aldri blir voksne :-)

Sto vist på et eller annet nyhetsbrev om noe som het sympatigravid eller noe slikt :) mannan kan også bli rammet av svangerskapskvalme, vektøkning og hormonforstyrrelser :) thihi , kanskje det er det han er :)
Men bra du får sofa og tv tilbake :) :)

Mamma til to store, og har lille attpåklatt i magen
Sant det her la mannen på seg 30kg og var kjempe hormonell forgie gang :P mens jeg la på meg 10kg og var faktisk ikke hormonell i det hele tatt , så fullt mulig ;)

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app

Sant det her la mannen på seg 30kg og var kjempe hormonell forgie gang :p mens jeg la på meg 10kg og var faktisk ikke hormonell i det hele tatt , så fullt mulig ;)

Auch, håper det ikke skjer her i heimen :-)

hehe nei du får ikke håpe det :p har hørt flere venninder fortelle om hormonelle menn under graviditeten ... men han har gått ned kiloene igjenn da ;)

Gubben har ikke mye sjangs til å gå ned mange kilo med sin livsstil og med den jobben han har så...
F.eks er han eneste i heimen som har eletrisk trøsykkel (jeg låner den om jeg skal sykle til sentrum nå som vi bor på ene øyen uten for Bergen)

Gubben har ikke mye sjangs til å gå ned mange kilo med sin livsstil og med den jobben han har så...
F.eks er han eneste i heimen som har eletrisk trøsykkel (jeg låner den om jeg skal sykle til sentrum nå som vi bor på ene øyen uten for Bergen)
Nei han hadde heller ikke hatt sjans vist han hadde fortsatt og spise som han gjorde .. men han begynte på lavkarbo og han gikk ned til sammen ca.40 kg han var kjempe flink da .. og var hadde veldig streng diett ( han trente ikke faktisk) Jeg holdt på og bli gal av det karbo maset til slutt :P

Nei han hadde heller ikke hatt sjans vist han hadde fortsatt og spise som han gjorde .. men han begynte på lavkarbo og han gikk ned til sammen ca.40 kg han var kjempe flink da .. og var hadde veldig streng diett ( han trente ikke faktisk) Jeg holdt på og bli gal av det karbo maset til slutt :p

Han har heldigvis ikke troen på sånne dietter, er jo bare å spise mindre enn en forbruker.
Ikke har han mulighet til å følge opp en sånn diett heller siden han bor i ukevis på hotell (gjett hvem som bruker bonuspoengene hans :-P) så det blir mye foretningsmiddager og da er det ikke snakk om at en kan være for sær i kosten.

Back
Topp