Syke mannfolk

Min har offet seg og stønnet osv i hele dag og vært litt mannesyk og så presterte han å si at han skulle dra til en kamerat for å se på et brettspill elns, men jeg tror han skjønte hvor teit det hørtes ut for han ble plutselig så ille dårlig så han ble hjemme isteden *knis* Han er jo utrolig søt når han er litt syk da og jeg har på en måte litt vondt av han, men jeg er litt sur på stakkaren i dag for han tok 2 (!!!) par av mine hjemmestrikkede ullsokker og brukte dem og nå er de for store for at jeg kan bruke dem og jeg fryser på beina så da kan han hadetsågodt! *fnys*
Det gjør samboeren min også! Han liket nemlig ullsokkene sine trange. :confused:
Så blir de slappe på meg. :(

Ta det med ro, mrria :) ni og jo skal bli oppdratt til "pyttsann" holdninger :) ingen lege før vi har sett det ann (kjem annpå sjuka og kor gamle dei er).. og ved forsøk på skulkesjuka skal eg svare at dei skal ete frukost, og så får vi snakkes dersom det er diare eller oppkast :p forkjølelse,- influensa som eg nylig har lært at det er (sånn som folk klager over influensa har eg alltid trudd at det var det samme som omgangssjuka, blei nettopp fortalt at det er den vinterforkjølelsen) er ingen grunn til å haldes heime, med mindre dei har høg nok feber.. :p og leksene skal dei ta igjen, uansett om dei må bruke heile helga :p så jentene dine skal sleppe å bu med slike sutrehaner :)

Ta det med ro, mrria :) ni og jo skal bli oppdratt til "pyttsann" holdninger :) ingen lege før vi har sett det ann (kjem annpå sjuka og kor gamle dei er).. og ved forsøk på skulkesjuka skal eg svare at dei skal ete frukost, og så får vi snakkes dersom det er diare eller oppkast :p forkjølelse,- influensa som eg nylig har lært at det er (sånn som folk klager over influensa har eg alltid trudd at det var det samme som omgangssjuka, blei nettopp fortalt at det er den vinterforkjølelsen) er ingen grunn til å haldes heime, med mindre dei har høg nok feber.. :p og leksene skal dei ta igjen, uansett om dei må bruke heile helga :p så jentene dine skal sleppe å bu med slike sutrehaner :)
Influensa er forferdelig! Varer lengre enn omgangssyke og jeg blir slått helt ut iallefall. Vondt i leddene og feber.

Har vært nøye med min sønn at han må stå opp og spise frokost hvis det ikke er helt åpenbart sykdom.

Det høres supert ut! :D

Skal prøve å gjøre en like bra jobb her, slik at ikke Jo og Ni blir sittende og dulle med prinsesser ;)

Det høres supert ut! :D

Skal prøve å gjøre en like bra jobb her, slik at ikke Jo og Ni blir sittende og dukke med prinsesser ;)
Høyres bra ut :p og skulle dei bli sånn "trur eg må til legen", så svarer dei "neh, ring mamma" og så seier eg pyttsann, det går over :p

Høyres bra ut :p og skulle dei bli sånn "trur eg må til legen", så svarer dei "neh, ring mamma" og så seier eg pyttsann, det går over :p
Hihi. Så søte de skal bli. Håper de ringer hjem til begge mammaene hele tiden ;)

Mannesyken er grusom!! Et par host og de er døden nær. Heeeldigvis er ikke mannen så fæl på den. Min far derimot er et mareritt når han er syk.

Back
Topp