Syke drømmer...

Helenpia

Forumet er livet
Jeg drømmer så levende nå om dagen.
Natt til i går så drømte jeg at vannet plutselig gikk. Jeg hadde ikke noe vont og kjente ingen rier.
Men da jeg skulle kjenne på meg selv nedentil, så kunne jeg kjenne hodet til babyen.
Jeg ringte til sykehuset, og ble bedt om å komme inn.
Der var det fult kaos med masse kvinner med deres nyfødte barn. Alle lå på madrasser på gulvet.
Så fikk jeg komme inn til undersøkelse. Jordmoren bare presset babyen inn igjen og sa.....sånn, nå kan han være der inne en stund til.
Så vokna jeg.

I natt drømte jeg at jeg hadde en liten byll på den ene puppen.
Da jeg klemte på den så kom det ut store hvite og ekle larver [:'(]
Jeg husker bare at det aldri tok slutt, og at det bare tøt ut.
Æææææsj den drømmen var kjempe ekkel [:'(]

Jeg drømte her en natt at jeg var gravid superhelt... Jeg og alle de andre superheltene dro rundt i en turnébuss og kjempa i kamper. Plutselig begynte jeg å gråte fordi jeg ble redd for babyen [8|] Må si at superhelt drakta heller ikke satt så flott lenger [8D]

Jeg drømmer masse, masse, masse rart hele tiden.

Drømte at jeg skulle gifte meg med en slange, men visste ikke om jeg kunne leve livet med en slange[&:] Djiiz - hvor tar jeg det fra. Drømmer HVER eneste natt, og like rart hver gang

ORIGINAL: tone_mor

må bare le!!! høres ut som non forfærdelie drømmer!!! [:'(] utrolig hva vi gravide drømmer[:-]

Hadde jeg hatt den larve drømmen hadde jeg død[&:]

Mye rare drømmer her også..her om dagen drømte jeg om en sånn monster vampyr sak som skulle drepe meg..våknet piss redd og syns jeg så en skygge etter jeg våknet[&:] så forsvant fort under dyna til mannen[8D]

Back
Topp