Syke drømmer

trico331537

Flørter med forumet
Noen flere som har skikkelige syke drømmer? Husker jeg hadde sinnsyke drømmer i de andre svangerskapene mine også:smiley-bounce022

Jupp, hatt det i alle svangerskapene. Syns det er litt slitsomt faktisk :hilarious:

Ja, også hatt det i de forrige svangerskapene. Våkner jo opp sliten av og til. Rart at en skal drømme så mye rart! Mine drømmer er så virkelige også.

Har syke drømmer fra før, men har lagt merke til at jeg husker mye mer av disse drømmene og husker alle de ulike drømmene på rad. :hilarious:

Drømmer mye at jeg stjeler ting og skal flykte fra politiet for tiden. Sist var det smykker. Hadde også bittet fast eierne i en stol, og jeg danset rundt i kjolen til kvinnen jeg stjal fra. Hahaha :laughing002

Haha, ja! I natt drømte jeg at Ann-Marielle og Aurora som var med på Paradise Hotel for flere år siden skulle gifte seg. Og da presten snakket så var det alltid mye vibrasjon i stemmen på g’en da hun skulle si «og». Til slutt våknet jeg og så viste det seg at vi hadde en veps på soverommet og at var bzzzingen fra vepsen som var «og»-lyden til presten :laughing002

Drømte at babyen sparket i magen i natt. Det var ikke koslig, fikk mer en utenomjordisk følelse av det hele :hilarious:

Drømte at jeg glemte at jeg var gravid. Så drakk jeg to øl og tok en snus. Resten av svangerskapet var jeg livredd for å ha skadet fosteret. Var ganske letta når jeg våkna :p

Huff, ja.. Har sikkelig kaosdrømmer, der det meste går nesten galt.. Skulle tro at jeg følte det sånn ellers også, men jeg gjør ikke det :)
Fint å høre at det ikke bare er meg da..

Drømte at mannen gikk fra meg. Fant en annen dame og krevde at jeg skulle gi babyen til henne/dem. Helt villt!

Jeg har også noen drømmer som er rare og virker så virkelige! Drømte at det gikk dårlig på TUL, våknet og var lei og overbevist om at drømmen var helt sann.. så heldigvis på klokken etterhvert:rolleyes:

Herregud- i natt drømte jeg at Dylan i Modern Family var faren til spiren!

Jeg har ikke hatt noen rare drømmer så langt i dette svangerskapet. Men i forrige svangerskap drømte jeg ofte at jeg glemte at jeg var gravid og drakk alkohol, også fikk jeg helt panikk når jeg husket på at jeg var gravid.
Også drømte jeg mange ganger at jeg hadde fått babyen, men glemte det, så jeg gikk fra den og glemte hvor den var, og brukte resten av drømmen på å lete etter den i panikk.
Det var helt forferdelig å ha sånne drømmer, så jeg håper jeg slipper unna denne gangen:hilarious:

Haha! I går drømte jeg at jeg skulle føde. Fødselen stoppa opp fordi jeg var sinnsykt forstoppet og måtte trygle om å få klyster. Etter lang tid kom en sur jordmor å sa at klyster var gammel praksis og at nå brukte de en pumpe til å suge ut avføringen med... våknet ganske brått etter det

Drømte at det var en svær edderkopp som spant spindelvev sånn ca 20-30 cm over ansiktet mitt. Jeg ropte «nei, nei, nei, nei, nei!!» mens jeg slo på lyset i søvne. Våknet av lyset, og skjønte fort at det ikke var noen edderkopp. :p

Back
Topp