Syke drømmer!

Lillemy91~

Forelsket i forumet
Drømmer så utrolig mye rart for tiden. alt fra detaljerte drømmer der sambo er utro(har drømt dette sikkert 3 ganger siden jeg ble gravid:p) til drømmer om merkelige ting som skjer folk jeg egentlig ikke kjenner. i det siste har jeg drømt hver natt, og våkner flere ganger av disse :p
flere som har sære drømmer? hva drømmer du om? 

Drømte mykje rart i dei første veken, men det har heldigvis roa seg. Eg hadde skikkelig mareritt! Om meg sjølv og mine næraste. Skikkelig fælt og virkelig då det sto på. Heldigvis har det roa seg no :-)

Seeki skrev:
Drømte mykje rart i dei første veken, men det har heldigvis roa seg. Eg hadde skikkelig mareritt! Om meg sjølv og mine næraste. Skikkelig fælt og virkelig då det sto på. Heldigvis har det roa seg no :-)

Huff! det er jo det verste å drømme om. mine drømmer har vært så detaljerte og virka veldig virkelig, kjempeekkelt

JA! Drømmane er så skremmande virkelige! :S Sikkert hormonane sin feil! Sambo skylder alt på hormonane no for tida, he he :-P

Har hatt skikkelig mareritt noen netter og det handler kun om de forferdelige etteriene .......:-( Kvir meg skikkelig for de,og ikke for fødselen....

Joda, drømmer mye rart for tida... Alt mulig rart om folk jeg ikke har sett på årevis. Men de drømmene jeg husker mest av er de desperate Postafen-letingdrømmene... Jeg har løpt desperat rundt i diverse fornøyelsesparker, på kjøpesenter og i skogen. Funnet pittesmå antikke apoteker, som til tross for en diger luke, skjøv tablettene ut gjennom en liten fløyelsbelagt boks. Generelt fått Postafen servert i utrolig mange fancy innpakninger... Våkner gjennomsvett og desperat. Og ja, så utrolig virkelige! Det verste er at jeg i de andre svangerskapa har drømt enda mer mot slutten og ikke minst mens jeg ammer... Så hvor ender dette? ;-)

Hehehehehe... må jo bare le :) ingen andre enn gravide som drømmer om postafen!

Helene... skrev:
Joda, drømmer mye rart for tida... Alt mulig rart om folk jeg ikke har sett på årevis. Men de drømmene jeg husker mest av er de desperate Postafen-letingdrømmene... Jeg har løpt desperat rundt i diverse fornøyelsesparker, på kjøpesenter og i skogen. Funnet pittesmå antikke apoteker, som til tross for en diger luke, skjøv tablettene ut gjennom en liten fløyelsbelagt boks. Generelt fått Postafen servert i utrolig mange fancy innpakninger... Våkner gjennomsvett og desperat. Og ja, så utrolig virkelige! Det verste er at jeg i de andre svangerskapa har drømt enda mer mot slutten og ikke minst mens jeg ammer... Så hvor ender dette? ;-)

Har faktisk lest at det er mange som drømmer at mannen er utro når man er gravid:) Jeg drømmer bare grisedrømmer, om mannen.. Jaja, han får seg noe i drømmene da iallefall:D

Back
Topp