Syke barn

M+A=baby

Forumet er livet
Marsboerne
VIP
Sommerfuglene 2017
Syke barn er bare så utrolig slitsomt og kjedelig.
Når hun bare har feber og sover går det greit. Ikke gått for henne så klart, men da får hun hvertfall sove.

Men forkjølelse med delvis energi er jo håpløst!
Jeg må holde meg inne i finværet, hun sliter med å finne ro i kroppen, mye sutring, hun vil ikke spise, vil alt og ingenting, det er vondt å se barn syke, man føler seg hjelpesløs!

Håper det går over snart, før vi blir sprø begge to!
 
God bedring til jenta de!
 
Samme her. Så fint vær, kunne funnet på masse. Men hele helgen blir ødelagt. Og så er hun så utilpass. Eldste var bare slapp og sov mye, hun blir skikkelig urolig i kroppen og knør og sutrer. Ble ingen soving dagtid i går og ikke i dag heller for hun sov til 8. Mye bedre etter hun kastet opp heldigvis.

God bedring!
 
God bedring♡
 
En sånn helg hadde vi for to uker siden. Høy feber og suttring fra en annen verden..ble sprø!

Gikk fort over heldigvis.
 
Hadde det her og, tror det er noe som har gått i barnehagen. Lav feber frem til ho kasta bittelitt opp to ganger, så høy feber, etterfulgt av noen dager med små grining. Blir litt ekstra når de er syke midt i trassalderen! Gikk heldigvis fort over, så nå er ho blid som en sol igjen
 
Dette er tydeligvis en av de forkjølelsene som henger i lenge. Har vært syk i 10 dager nå. Så kjedelig altså.
Var hos legen idag og alt var normalt.
Hvis hun fortsatt hoster om en uke kunne det være astma. Får virkelig ikke håpe det!
 
Hosta og snørra en uke eller to etterpå her også, så håper det er det og at du slipper unna astma ja
 
godt jeg jobber turnus og hatt mye fri nå, hvis ikke hadde de 10 dagene med sykt barn gått fort!
Men er det 10 hver? Samboeren har vel hatt 3 i år, tror jeg har hatt det samme.
 
godt jeg jobber turnus og hatt mye fri nå, hvis ikke hadde de 10 dagene med sykt barn gått fort!
Men er det 10 hver? Samboeren har vel hatt 3 i år, tror jeg har hatt det samme.

Turnus er hull verdt :) aner ikke om det er ti hver eller hva det er jeg..
 
Er ti hver ja :)
 
Back
Topp