syke barn..

chaatzy

Happy <3 overlykkelig 3barnsmamma <3
Septembermødre <3
her om dagen var 2åringen oppkastsyk og nå har 8 åringen også blitt det.. Så redd for at babyen også skal bli smitta.. jeg fullammer så håper virkelig ikke ho blir smitta... Og så er jeg litt egoistisk og håper jeg slipper unna også.. Hjelpes.. Har ikke tid til å bli syk nå!

Har hørt man har bedre immunforsvar når man er gravid, men har man det når man ammer også tro? Babyen får hvertfall det, men kan selvfølgelig bli syk allikevel.. Huff, blir en laaang natt dette også..

Huff så utrolig kjedelig med syke barn! Krysser fingrene for at både du og baby slipper unna. Vær obs på håndhygiene osv. Her har lillegutt blitt litt snørrete og slimete. Håper det går fort over! Vond å høre på for mamman.

håper dere slipper unna! Amming skal vel hjelpe mot det meste :)

Håper det går fort over og at du og den lille slipper å få det.
Jeg fikk oppkastsyken rett etter fødsel med andremann. Da hadde den eldste akkurat begynt i barnehagen. Fikk det veldig hardt, og jeg ble ganske så syk jeg også. Men babyen slapp å få det heldigvis.
Men han fikk det når han var ett år, og eldstemann fikk da rota viruset og var innlagt på sykehuset.
Tok ingen sjangser nå med vesla. Hun er vaksinert.

Jeg ble bare litt uggen og feber og sånn.. amme og ha febersmerter er ikke å anbefale :/ men nå er vi så å si friske :) Babyen har heldigvis sluppet unna :) Håndhygiene har jeg alltid vært svært nøye med, både meg og barna :)

Back
Topp