Syke barn..

mariak

Glad i forumet
Litt nysgjerrig bare [;)] Hvordan er deres barn når de er syke, blir de veldig slappe og sover mye? Sondre har fått noe omgangssyke nå, men er nok ikke så hardt angrepet.. Hadde diare to ganger i går og kastet opp en gang i morges. Har ikke feber. Han har jo vært hjemme fra barnehagen, og jeg kan ikke si jeg har merket noe som helst, han er like aktiv og "propell" som han pleier, spiser og drikker greit osv.. Og sånn har det vært de gangene han har vært syk, han blir ikke slapp og sliten uansett hva som feiler virker det som...
Han kan ha hatt feber når han har vært syk og fått paracet fordi han har vært utilpass med mye gråt, og da skulle man tro han hadde fått speed, han blir helt spinnvill av paracet... [8D]
Må innrømme (føler meg litt slem nå) at det hadde vært litt fint om han ble bittelitt slapp og mer rolig når han er syk, er ganske sliten etter å ha vært inne en hel dag med turbogutten min [8D]

Teodor er stort sett i grei form selv om han er syk.
Han må opp i nærmere 40 i feber før han blir "sløv" og var i hundre i forrige uke etter å ha spydd en natt.
han har vært dårlig i magen nå, pluss utslett og sår hals (legen mener han har skarlagensfeber), men i tilsynelatende bra form.
Litt utilpass selvsagt, men det er sjelden han er skikkelig slapp.

Hørtes ganske likt ut som her da [:)] Hm, får håpe Teodor blir frisk snart, ser ut som han har hatt litt forskjellig ja...! Er vel mye de skal gjennom disse små!

Mathilde kan fort bli litt slapp og spise lite.. Liker godt å slappe av og se på tv.

Sjelden de er syke, men Håvard hadde omgangssyke uka etter jul. Da kastet han opp på morgenen og hadde noen mildt sagt fulle bleier men utover dagen kom han se, for så å ha det samme neste dag. Eldstemann har f.eks aldri hatt omgangssyken [:-]

Varierer etter hvor høy feberen er og hva som feiler han.

snuppa blir ganske kosete og tom for energi, vil ligge i fanget eller i godstolen.. hun hadde en skikkelig sykdomsperiode når hun var ca 1 år med heftig influensa og halsbetennelse, da lå hun KUN i fanget mitt og sov, ellers grein hun. sov oppå meg om natta tom... men det har heldigvis komt seg litt, men hun blir sur og trøtt, eneste..

Back
Topp