syke barn

dette var en lang dag. Jeg hadde en legetime på sykehus (ikke noe akkut, det var en time jeg hadde ventet på veldig lenge nå) og så hadde mannen min legetime, siden guttene har smittet han og så selvfølgelig guttene.
Jeg er så godt som frisk igjen, mannen min er ikke helt i form, men ikke så dårlig som guttene var.
Fridtjof er friskmeld igjen. Han er fortsatt tett på nesa men ellers i fin form. Så fra i morra av skal han tilbake til barnehage.
Fredrik derimot er IKKE i form! Han har høy CRP på 108, 39,5 feber og er overhodet ikke i form. Så han få nå også antibiotika og isteden for Efidrin mot hoste få han nå ventolin. Nå håper jeg bare at han bli rask frisk igjen

God bedring!!

Håpe det blir fort bedre!!

Er det ikke hele det første året de er syke når de begynner i BHG?! Her går det ikke lang tid mellom hver gang vi er syke, vi blir smittet også. Desverre så har det vært mest magevirus her[&o]

endelig gå det oppover igjen. Jeg er i form igjen, bare litt hoste som sitter igjen. Fridtjof er også frisk igjen og det er deilig å ser han i så godt form igjen. Mannen min har også blitt bedre, men han er sykemeld fram til fredag.
Og endelig begynner også Fredrik å komme seg!!!!!!! Skulle har begynnt med antibiotika tideligere! Mandag var han i så kjempedårlig form, så begynnte jeg med antibiotika mandag ettermiddag og allerede i går var han feberfri. Men fortsatt veldig slapp og nektet å spise. Men i dag begynnte han å bli seg selv igjen. Han er fortsatt snørrete, men ikke lenger helt tett. Og så er febern borte og i kveld spiste han en stor tallerken med pasta! Så endelig ser det bedre ut her! [:)][:)][:)][:)]

Back
Topp