her i huset er nå begge barn syk. Det begynnte allerede litt på lørdag men i går kveld bråk hellvete løs. Begge gutter har høy feber og plages av en stygg hoste. Siste natten var kjempetøff. Begge skrik og gråt med jevne mellomrom og storebror komm til oss i 3 tiden i natt og var lysvåken. Ikke noen sjans å roe han ned, hverken i sitt egen seng eller i våres seng. Det endete med at min kjære mann satt sag med Fridtjof på sofaen kl 3 på natten og så har dem sett 2 timer med sauen shaun på dvd inntil Fridtjof sov igjen. Fredrik klarte jeg å roe ned ved å ta han med i foreldresengen.
Så i dag har vi kjørt til legen. Jeg fikk ny fastlege i januar og dette var mitt andre møte med henne. Og jeg er såååååå fornøyd! Tror hun er den beste fastlegen jeg har hatt i hele mitt liv. Utrolig hyggelig og veldig kompetent!
Så hun har undersøkt guttene veldig nøye. Fridtjof var i kjempedårlig form i dag og han har veldig høy CRP, så han startet antibiotikakur i ettermiddag. Fredriks CRP var ok, så han fikk bare noe mot hoste og så få han paracet stikkpiller mot feber.
Så i dag har vi kjørt til legen. Jeg fikk ny fastlege i januar og dette var mitt andre møte med henne. Og jeg er såååååå fornøyd! Tror hun er den beste fastlegen jeg har hatt i hele mitt liv. Utrolig hyggelig og veldig kompetent!
Så hun har undersøkt guttene veldig nøye. Fridtjof var i kjempedårlig form i dag og han har veldig høy CRP, så han startet antibiotikakur i ettermiddag. Fredriks CRP var ok, så han fikk bare noe mot hoste og så få han paracet stikkpiller mot feber.