Sykdomsfølelse ved mens

Vinterbarn16

Gift med forumet
Februarlykke 2016
It's gonna be May 2019
Jeg har særlig etter jeg var gravid andre gangen slitt en del fra ca. etter eggløsning til mensen er i gang med milde influensasymptomer, føler jeg har feber, har ikke målt, men i forhold til mannens kroppstemp er det ganske likt så har nok ikke feber, stiv i nakke og rygg, og føler meg generelt tappet. Har ikke veldig sterke menssmerter, det verste er gjerne over før blødningen starter. Er det flere som har det sånn, og som vet hva det kan komme av? Har lest et sted at kvinner med endometriose kan ha liknende problemer, men jeg ville tro blødningene var kraftigere og smertene verre om det hadde vært det.
 
Jeg har særlig etter jeg var gravid andre gangen slitt en del fra ca. etter eggløsning til mensen er i gang med milde influensasymptomer, føler jeg har feber, har ikke målt, men i forhold til mannens kroppstemp er det ganske likt så har nok ikke feber, stiv i nakke og rygg, og føler meg generelt tappet. Har ikke veldig sterke menssmerter, det verste er gjerne over før blødningen starter. Er det flere som har det sånn, og som vet hva det kan komme av? Har lest et sted at kvinner med endometriose kan ha liknende problemer, men jeg ville tro blødningene var kraftigere og smertene verre om det hadde vært det.
Ikke så mye kanskje, men særlig før kunne jeg kjenne godt at det var eggløsning. Enkelte temper jo for å finne eggløsning, for tempen stiger litt ved eggløsning. Jeg har selv alltid kjent dette på kroppen, særlig før da jeg var yngre, og mindre nå etter to barn- dessuten går jeg på p-piller og det endrer jo selvsagt også alt. Tror rett og slett du kan skrive det på konto for litt pms-symptomer. Er du plaget med det, så bør du søke lege. Det kan jo tenkes at det er hjelp å få. Endometriose vet jeg ikke nok om til å kunne gi et svar på hvordan det er.
 
Back
Topp