sykdom

ønskeråblimammatil4

Forumet er livet
Julibarna2014
Maiblomstene 2017
Sommerfuglene 2017
hvis dere er syke eller barna har en barnesykdom som vannkopper eller noe annet. går dere ut ibland for osv da eller holder dere dere hjemme eller minst mulig unna de som kan bli smittet til det ikke smitter lenger??
tenker dere på andre eller driter dere i om det smitter andre?
syntes dere at de friske skal holde seg unna og ikke bli med på aktiviteter osv, og at det er vårt sitt ansvar for å ikke bli smittet?

holder oss hjemme fordi småen trenger ro. og jeg er med han hele tiden.
om noen vil komme på besøk, sier jeg ifra at han er syk og at det er opp til dem selv.

det går an å bestille mat hjem fra visse butikker om det er krise ;)

Holder de syke unna de friske. Ikke omvendt. For meg er det logikk. [:)]

ORIGINAL: RedElf

Holder de syke unna de friske. Ikke omvendt. For meg er det logikk. [:)]
[/quot

godt å høre at noen bryr seg[;)] opplever nå at det er vi som ikke kan være med på ting for at de ikke gidder å holde seg hjemme mens de kan smitte[:(]

blir så lei meg[:(][:(][:(]
ikke alle med logikk her i verden[:@]

Må man på butikken så må man på butikken, men man trenger jo ikke velge butikken på det nærmeste kjøpesenteret. Ellers er det jo greit å prøve så godt man kan å ikke smitte andre med mindre de selv ikke bryr seg.

Faktisk kan f.eks vannkopper få ganske fatale konsekvenser for mange, så det er ikke bare en harmløs barnesykdom.

ORIGINAL: Inmari

Må man på butikken så må man på butikken, men man trenger jo ikke velge butikken på det nærmeste kjøpesenteret. Ellers er det jo greit å prøve så godt man kan å ikke smitte andre med mindre de selv ikke bryr seg.

Faktisk kan f.eks vannkopper få ganske fatale konsekvenser for mange, så det er ikke bare en harmløs barnesykdom.

ja det er det jeg mener å, sånn som hvis man må på butikken osv det er jo ikke noe problem , men det jeg mener er at man trenger ikke å møte oss som er friske som feks møtes ute nå på senter der det er underholdning for unga, og feire bursdag som mange unger skal leke sammen, og dra på hyttetur sammen i romjulen.. blir bare så oppgitt[:'(]
det er vi som må holde oss unna alle disse aktivitetene for det passer rett og slett dårlig med å bli smittet nå.

sefølgelig man kan ikke betemme når man skal bli smittet ,men man trenger jo ikke å møte opp på sånt når man veit at man har en smittsom sykdom.

Back
Topp