Sykdom

Leonardo

Forelsket i forumet
Gutten vår starta om torsdagen med feber og forkjølelse, jenta vår fortsatte om søndagen med feber og forkjølelse og i natt starta mannen min med feber og oppkast. Jeg er forkjøla jeg også, men har ingen feber. Så dvs at siden natt til fredag har jeg bare sovi brøkdeler av nattan. Er så sliten nå. For to dager siden sovna jeg halv åtte på kvelden og sov godt til mannen og gutten min la seg tolv. Vi er litt skremt fordi gutten vår fikk feberkramper sist han var syk så vil ha han inntil oss.. Som dere jenter sikkert kjenner igjen - nå har den største babyen blitt syk, nemlig mannen! Har våkna av han i hele natt, han ynker seg og synes synd på seg selv veldig høylytt!!! Off! Da klagde jeg litt ;-) Takk :-D

Woho! Samme her :p
5 åringen er hjemme fra barnehagen,men mannen må jobbe så huff og huff.. Min mann blir sånn typisk "manne-syk" :D Det skal visst være verre enn og føde har jeg hørt,så jeg får stå klar med dyne og saft så kanskje han husker på det når det er min tur ;)

Jenta mi har også vært febersyk. Hun fikk det natt til fredag og er fortsatt febersyk. Synes dette er mange dagen.. Men hører det er flere unger som har samme viruset nå. Ikke matlyst i d heletatt,men hun får i seg litt drikke. Håper virkelig dette gir seg snart. Jeg er akkurat ferdig med forkjølelse.. Så får jeg krysse fingrene for at sambo ikke blir forkjølet :) Da tar jeg ferie å reiser på hytta tror jeg ;)

5 åringen er hjemme fra barnehagen,men mannen må jobbe så huff og huff.. Min mann blir sånn typisk "manne-syk" :D Det skal visst være verre enn og føde har jeg hørt,så jeg får stå klar med dyne og saft så kanskje han husker på det når det er min tur ;)

Haha, det får jeg også høre statigvekk. Jeg har ingen ting å klage over, for jeg har aldri prøvd å være skikkelig forskjølet han sier det vel og merke med et lett smil
Rart at menn blir så mye sykere enn damer

Rart det der! Synes tilogmed sønnen min på 4 blir mannesyk jeg!!!!!!!!

Back
Topp