sykdom igjen..

ååneeeei. så kjedelig.
de prøver nok så godt de kan, men barnehagen er en smittebombe.. mange unger på samma avd.som oftes, klær henger tett osv.. så desverre, blir barna fort smitta.
håper dere kommer dere fort. her har vi tidligere hatt nesten sammenhengende runder med omg.syka.. snuppa hadde dårlig mage seinest for 14 dgr sia..

ORIGINAL: Fru H

Ja vettu hva!
For et par uker siden fikk et barn i bhg jeg jobber i diare. mor blir ringt, men tar ikke telefonen og barnet er i bhg i 3 timer til før mor kommer og henter. Hun hadde glemt telefonen hjemme. Og barnet hadde visst hatt en skikkelig "tømming" natten før.
Barnet ble levert igjen i bhg dagen etter.
Hun var ikke i form! Virkelig ikke! Mor blir ringt og kommer og henter. Barnet er i bhg igjen dagen etter det.
Og dette er en bhg som har slitt med sykdom blant barn og ansatte siden november! Er det noe rart, sier bare jeg!

jeg Må bare spørre, hvor i alle dager er lederen for avd. eller bhg her da??
setter bhg ingen grenser/regler?? eller tør ikke personalet å ta ansvar??
jeg hadde ALDRI syns dette var greit i vår bhg. en trenger ikke være frekk, men hyggelig og saklig på samma tid pleier jeg å si. en må ofte veilede eller rett og slett snakke til foreldre som MÅ ha det inn med tesjei[&:]

ORIGINAL: *Babytutta*

ååneeeei. så kjedelig.
de prøver nok så godt de kan, men barnehagen er en smittebombe.. mange unger på samma avd.som oftes, klær henger tett osv.. så desverre, blir barna fort smitta.
håper dere kommer dere fort. her har vi tidligere hatt nesten sammenhengende runder med omg.syka.. snuppa hadde dårlig mage seinest for 14 dgr sia..

håper jeg og!!! Lei meg for at barnevakt muligheten går fløyten i helga. Det er ett etterlengtet tilbud som jeg/vi definitivt hadde hatt godt av...........!!

Back
Topp