sykdom her og

pupple

Forumet er livet
småen har øreverk[&o] aldri hatt før heldigvis. tempen er bare rundt 38. verken forsvinner m paracet[:)] så han takker gladelig ja til en stikkpille[8D][:)] i kveld begynte han og hoste og[&o]

snuppa har hostet i noen dager, og hatt øyekatarr (virus i flg legevakta) i kveld fikk ho og feber[&o]

ikke helt 100% sjøl heller[&o]

men så godt å få klaga litt!!!!!!!!!!!![8D][;)]

Du hermer

du får ikke lov og få all sympati alene vettu[:D][:D][:D]

men eeee gidder du sende no vannkopper.........[:-]

Uffda, øreverk høres ikke noe godt ut.[:(] (det har vil aldri hatt her *bank-i-bordet*)

Ikke noe stas at dere andre har feber og er i dårlig form heller.[&o]

Her er vi på bedringens vei nå, jentene er fortsatt snørrete, men virker i god form. Vesla har litt øyekatarr, men ikke så ille at jeg tror jeg gidder å få det behandlet. Jeg er tett i nesa og fortsatt litt sliten, men bortimot bra nå.[;)]

God bedring til dere da![:)]

ORIGINAL: Glad70

Uffda, øreverk høres ikke noe godt ut.[:(] (det har vil aldri hatt her *bank-i-bordet*)

Her er vi på bedringens vei nå, jentene er fortsatt snørrete, men virker i god form. Vesla har litt øyekatarr, men ikke så ille at jeg tror jeg gidder å få det behandlet. Jeg er tett i nesa og fortsatt litt sliten, men bortimot bra nå.[;)]

ikke hatt det før vi heller........... men jeg fatter jo grunnen nå: han er begynt og snufse den seige snørra innover istedet for å blåse ut.

jeg har ikke målt de store i dag, men de har nok litt feber, men er i fin form. hosta litt i natt. øreverken har ikke meldt seg igjen i dag. men når øynene svir holder han på å tilte helt[&:] håper de tar en god lur på sofan snart[8D]

mini har 38, og er også i fin form. sovet en god stund nå.

Det er rette tiden for sjukdom. Er ikke noe godt med verken øreverk eller øyebetennelse[&:]
Goood bedring!!!![;)]

Her har ikke ungene vært syke siden den hadde vannkopper i april!!!! Bank i bordet!!!![:)][:)] Det er ganske utrolig syns jeg. De snørra bittelitt for 1 mnd siden, men ikke noe mer.
Fra oktober-mai har de jo ofte vært mye syke, siste 3 åra, siden Endre begynte i bhg. Men tror de har veldig bra immunforsvar akkurat nå[:)][:)]
Men vi får vel tildelt sykdommer vi også i vinter tenker jeg[8|][8D]

Øreverk er jo dagligdags for Martin[8D] Men *bankibordet* det er lenge siden nå!!!

Og det gjør utrolig godt å syte litt[:D][:D]

ORIGINAL: pupple

ORIGINAL: Glad70

ikke hatt det før vi heller........... men jeg fatter jo grunnen nå: han er begynt og snufse den seige snørra innover istedet for å blåse ut.

jeg har ikke målt de store i dag, men de har nok litt feber, men er i fin form. hosta litt i natt. øreverken har ikke meldt seg igjen i dag. men når øynene svir holder han på å tilte helt[&:] håper de tar en god lur på sofan snart[8D]

mini har 38, og er også i fin form. sovet en god stund nå.

Får de øreverk av det?

I såfall kan vi vel vente oss det her også, for Isabelle har også begynt å trekke det opp (men det hender da absolutt at jeg også gjør det, og jeg har aldri hatt øreverk[8|]).

God bedring til dere også![:)]

Back
Topp