sykdom, evig sykdom...

Tjukkaaa

Forumet er livet
Føler at ting jobber litt for intentst imot meg for tiden... jobber allerede hele natten for å få tatt igjen for de 2 arbeidsukene jeg har mistet til lesing pga sykdom. Og nå er hun syk igjen. Blir hjemme imorgen. Og jeg har nettopp snudd på døgnet - for å så måtte snu på det igjen til imorgen[&o]

Sytingsinnlegg dette, skal egentlig ikke frem til noe her... [&o][&o]

*klemmerpåtjukkaaaaaa*

Du kan glede deg til en he**** eksamensfest da[:)]

Off... Ikke noe gøy med sykdom.. [:(] Håper snuppa di snart blir frisk og rask igjen!
Masse god bedring til henne!
Å masse lykke til med lesinga di!

*klemklem*

ORIGINAL: Buble

*klemmerpåtjukkaaaaaa*

Du kan glede deg til en he**** eksamensfest da[:)]

DER sa du det Buble!!! Motivasjonen er på topp igjen [:D][:D][:D][:D][:D][:D] woooooh det skal bli gøy å feire![:D][:D][:D]

Takk for klemmer og fine ord jenter[:)]

ORIGINAL: *Skjønningene*

goood bedring og lykke til [:)]

Håper det er nok dose sykdom på dere for nå!!

Hva feiler det henne nå?

Feber og forkjølelse... igjen![&o] Eller forkjølelsen ble hun aldri kvitt da[>:][8D]

Takk snuppa[:)] jeg håper det jeg også!

Nei, så kjedelig da[:'(] Men jeg syns du er litt rar som snur døgnet når du leser[8D]

Det er slikt som er det verste med å være student - man kan liksom ikke være syk eller ha syke barn EVER [:o]
..mens realiteten er den at det har man innimellom.. [&:] What to do!?!?! [:@] [:'(] [:o] [&o]

Kan ikke gjøre annet enn å sende en stor, god sympatiklem i håp om at det trøster å vite at du ikke er alene om å kjenne på dette problemet [X(] ...[:)]...

hehe ja det kan du lure på[8D]. Tiden strekker ikke til på dagen når man er mer enn bare student. Og når det skjer bestandig noe som gjør at jeg ikke får lest på allerede korte dager blir det bare èn ting å gjøre. Sove til kl 14 og få 10 timer med uforstyrret lesing over kveld/natt[8D]

god bedring! syke unger kan virkelig dra energien ut av en ! klem klem[:)]

ORIGINAL: Tjukkaaa

hehe ja det kan du lure på[8D]. Tiden strekker ikke til på dagen når man er mer enn bare student. Og når det skjer bestandig noe som gjør at jeg ikke får lest på allerede korte dager blir det bare èn ting å gjøre. Sove til kl 14 og få 10 timer med uforstyrret lesing over kveld/natt[8D]

I know - kjenner til det... Men kjenner også til at det ikke er så bra det der med å snu døgnet sånn, jeg ble rett og slett fucked up av det... Skjelvinger, oppkast, svimmelhet, hodepine (mer enn vanlig)... [&:]
Nei, studentliv er ikke for pyser [8D] [:)]

Hihih det er sant mammamø - studentlivet er IKKe for pyser[8D].

Takk alle sammen for fine ord[:)]

Jeg liker heller ikke særlig å snu på døgnet - blir for lite søvn på meg pga det og jeg blir dårligere i humøret. Men må man så må man.... 4 uker til 1.eksamen[&:]

ORIGINAL: Tjukkaaa

Hihih det er sant mammamø - studentlivet er IKKe for pyser[8D].

Takk alle sammen for fine ord[:)]

Jeg liker heller ikke særlig å snu på døgnet - blir for lite søvn på meg pga det og jeg blir dårligere i humøret. Men må man så må man.... 4 uker til 1.eksamen[&:]

Har omtrent like lenge til 1. eksamen jeg oxo, men før det skal jeg ha praksis som også er ganske energikrevende... Så før praksis har jeg én uke tilgjengelig for leseinnspurt, og så har jeg bare noen få dager mellom 1. og 2. eksamen [&:] [&:] [&:]

Best å ikke tenke på det.. jeg leser og jobber max med studiene som det er, så hjelper ikke å engste seg [:o]
...prøver å fokusere på tiden da det er digg å være student; juleferien. Den laange juleferien [:D]

Back
Topp