Syk

camika

Forumet er livet
Nå har Odin vært syk siden torsdag i forrige uke. Han har hatt feber, og er veldig slapp. I dag har han vært feberfri, men han sov 5 timer på dagen i dag, og vi måtte legge han kl 6 igjen.
Heldigvis har han en snill bestemor som har mulighet til å stille som barnevakt, men i går hadde han vært såpass dårlig at mannen var hjemme med han i dag.

Nå kjenner jeg at jeg ønsker å ha friske barn igjen. Han har hangla i flere uker nå[&:]

Uff, så kjedelig. Ikke gøy når de små er syke.[:(]

Alle vi har hanglet mye i høst også, men ikke så mye feber, mest hoste, surkling og snørring.[:'(] Når jeg trodde alle endelig var friske så begynte vesla å hoste og snørre igjen på lørdag. Har litt småvondt i halsen selv også.

God bedring til lille Odin![:)] Det kan ikke være at han har svineinfluensa da?[8|]

Jeg har selvfølgelig tenkt tanken på svineinfluensa, men han har egentlig ingen tegn på influensa annet enn feber. Han snørrer litt, men ellers ingen tegn til influensa.

Jeg har også vært inne på tanken på tenner, men jeg syns feberen har vart litt for lenge til det. I går hadde han 39,6 når vi la han.[&:]
Ellers så leter jeg fortvilt etter vannkopper, for den epidemien er enda ikke over i bhg.

Nei, jeg har ikke vært hos legen med han. det var bare i går han hadde så høy feber. Ellers så har han hatt mellom 38 og 38,5.

ORIGINAL: camika

Jeg har selvfølgelig tenkt tanken på svineinfluensa, men han har egentlig ingen tegn på influensa annet enn feber. Han snørrer litt, men ellers ingen tegn til influensa.
Jeg har også vært inne på tanken på tenner, men jeg syns feberen har vart litt for lenge til det. I går hadde han 39,6 når vi la han.[&:]
Ellers så leter jeg fortvilt etter vannkopper, for den epidemien er enda ikke over i bhg.

Det er vel ikke så mange andre tegn på influensa man kan se utenpå egentlig, ja bortsett fra hoste da kanskje. Han er jo litt for liten til å si om han føler seg influensasyk, liksom (vondt i kroppen osv., tenker jeg på)

ORIGINAL: Glad70

Det er vel ikke så mange andre tegn på influensa man kan se utenpå egentlig, ja bortsett fra hoste da kanskje. Han er jo litt for liten til å si om han føler seg influensasyk, liksom (vondt i kroppen osv., tenker jeg på)

det har du jo rett i, men han hoster ikke noe. Om han får feber i morgen igjen kommer jeg nok til å ringe legen.

det har du jo rett i, men han hoster ikke noe. Om han får feber i morgen igjen kommer jeg nok til å ringe legen.

Ja, det kan jo være greit å ringe og høre i hvertfall.

Men vi satser på at han er frisk i morgen![:)]

stakkar liten[&o] goood bedringsklemmer sendes[:)]

svineinfluensaen varer vel ganske kort, så om han har hangla lenge høres det jo ikke ut som den.

stakkars liten[&o]

god bedring til gutten din!

ORIGINAL: *NaTaLiE*

stakkars liten[&o]

god bedring til gutten din!

åssen går det????

I dag er han frisk igjen, sett bort fra at han har fått utslett over hele kroppen. Han fikk det sist gang han hadde hatt feber, så jeg regner med at det er feberutslett. Det plager han ikke iallefall.

Vi var på 15-mnd kontroll i dag, men hs ville ikke sette mmr vaksinen på han i dag siden han nettopp var blitt syk. Hun ba oss også om å prøve å følge med det utsletter siden det er allergier i familien. Jeg har dårlig tro på at det er allergi, men om han ikke blir bedre snart, så må vi selvfølgelig se nærmere på det. Jeg vil jo tro at om det er allergi så ville det plage han litt mer.

Godt å høre at han er bedre igjen![:)]

Også satser vi på at utslettet bare har med sykdommen (som nå er over) å gjøre.[;)]

Godt å høre at han er bedre igjen![:)]

Også satser vi på at utslettet bare har med sykdommen (som nå er over) å gjøre.[;)]

sign.. og Ihne, bare Gaute som har egge-allergi. mener han fikk mmr'en og at det gikk greit.. inbiller meg at jeg fortalte ho det. for syns og huske ho var [>:] på hs da ho fikk høre det.

Back
Topp