Syk

MinCariño

Forumet er livet
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Då e både eg og Alexander syk..eg har feber, vodt i hode og hals. Alexander har feber og hoster og nyser[:(] Stakkars gutten min..griner sårt etter kos i dag..sovnet heldigvis som stein når han fikk paract. Får bare måle han før eg ligger meg og iløpet av natten. Eg var å sjekket meg i går, han vanlig virus innfeksjon. INGEN svineinfluensa. Så Alexander har nok d samme..kommer t å ta han med t lege i morgen eller mandag viss han ikke blir bedre.. Håper og krysser alt som kan krysses for at Sebastian ikke blir smittet!
uff..ikke gøy å se babyen sin syk..aner jo ikke om han skjønner ka eg sier til han når eg prøver å forklare at d e feber og vil gå over..[:(] så liten og utrøstelig[&o]

Da har vi nok det samme... Håper ingen av mine kjære, hverken liten og stor, blir syke.

Masse god bedring til dere begge [:)]

Takk..uff ja, ikke noe godt å være syk..hverken for store eller små..

Go bedring iallefall, håper dere snart blir frisk, og slipper å smitte Sebastian.

Å så kjedelig [:(]
Riktig god bedring til dere begge to. Håper dere blir frisk igjen veldig veldig fort [:)]

Utrolig leit å se de små når de er syke, og slitsomt å være syk selv samtidig...God bedring til dere begge!! Håper dere blir fort friske

Off, så kjedelig å være syk [:'(]

God bedring til dere begge to!!

Back
Topp